Het öbber erfahrig mit dere Pille? Bi grad vor FÄ cho, ha e Termin gha zur Besprächig vo Verhüetigsmethodene, da ig jo grundsätzlich mit de Kinderplanig abgschlosse ha. I würd mi eigentlech gern lo unterbinde aber ersch nachere 1-2 jährige bedänkfrist.
Da üsi bisherigi Kalender/CI Methode und gelegentlich Kondom für das zu unsicher isch und ig uf kei Fall möcht schwanger wärde, muessi wohl oder übel uf es Hormonpräparat zrügg griffe…obwohl ig das eigentlich nid wett 🙈
Jetz het mini Ärztin mir d Qlaira Pille verschribe, die sigi guet für Fraue wo süscht scho depressivi Verstimmige/Stimmigsschwankige hei.
Het öbber erfahrige mit dere Pille?
Kommentare
250
778
262
669
778
80
778
Ja da hesch du rächt, es isch mi Körper. Aber ebe mi Maa möchti eigentlich gärn no es 3. Kind, so wie er seit, vilicht sogar no meh am liebste(🙈) zudem meint er, ig wirde mini Meinig vilicht nomol ändere… Und wäge däm wär das mi Kompromiss, falls ig i 1-2 Johr immerno dä festi Entschluss ha, dasi keis witers Chind möchti, gohni dä Schritt vor Unterbindig… will ig wett sicher nid mis räschtliche Läbe lang müesse Hormon schlucke oder sorge ha, dasi unverhofft schwanger wirde.
5
Wenn dine mah en Vasektomie macht, ischd as grundsätzlich au wieder möglich rückgänig z mache (nur so ☺️)
778
Für d Unterbindig bir Frau isch mini FÄau eher kritisch gägeüber gstande, het au gseit bim Maa sigis e viiil chlinere und weniger invasive igriff. Aber ebe, einigi Männer si do düre speziell… für mi Maa chämti das überhaupt nid in Frog 😅 (chönnt jo abfuule oder so 🤪) schlussendlich isches au ihre Körper…
5
Weiss nur das vor Kollegin dr Mah beruhigt isch gsi, sobald är gwüsst het , dass är jederzit wieder Rückgängig chan mache ☺️