2,5 Järhrige buebe huestet starch

snowangelsnowangel

860

Symbol
bearbeitet 30. 11. 2022, 23:38 in Gesundheit und Medizin
Min 2,5 Järhrige buebe huestet sit über zwei wuche mega starch i de nacht, 1 bis 2 stund... Und weckt alli dihei... Bis all wieder schlafet isches wieder 3 amorge... Zwüsche dure muessi de chlinste no stille. Ich chume gar nüme zum schlafe und ich halt mich selber nüme us.
Zahne tuet er ebe au no... Jetzt bini bim arzt gsi aber de Kinderanrzt meint es isch alles guet (zum glück) aber sie chan mir nix empfehle gege dem hueste.. also lei huestesirup oder so. Sie meint für chlichinder wird davo abgratet wills ehner nebetwürkig het.. 🤷‍♀️
Jetzt mini frag, wie machet ihr das?

Ich wär sehr dankbar für eui Tipps.

Kommentare

• Versuech mol honig mit kurkuma. 100ml honig und 1 esslöffel kurkuma vermische. Am 1.tag all stund e teelöffeli gäh,am 2.tag all 2 stund und ab 3.tag no 3x täglich. Ich bis sit gest am mache bi mim sohn,ka dr au nonig viel sage,aber mi dunkt dr hueste besser... Und sunscht dr huestesirup vo weleda,iach pflanzlich...
  • Hender es inhaliergrät? das het bi eus wunder bewürkt!
  • vilicht isch d luft z troche. da wür en luftbefüechter helfe und sust es inhaliergrät vorem schlafe. oder salbeitee mit honig vorem schlafe hilft au sehr guet bi reizhueste. und es git so pflanzlichi huestetropfe wo umckaloabo heisst, isch antiviral und antibakteriell (falls es doch en infekt wär). het bi mim sohn guet gnützt. und sust en selbergmachte huestesirup: e ganzi zwieble chli hacke und paar esslöffel honig drüber. paar stund oder besser über nacht ziehlah. die flüssigkeit wo sich bildet in es anders glas absiebe und denn löffelwiis beliebig oft trinke.
  • Dankee

Also wege trochene luft chas nöd sie da mir es oft messet und und luftbefüechter hend. Sin hueste isch nöd troche es isch viel schlim dra
  • Wenn er ammtag nwd hueschtet ond nor znacht de vellecht de chopfteil bez höcher stelle
  • Das hani au probiert aber er iscj en buchschläfer und tuet chüsi weg 😓😱
  • Hasch en zämegleiti decki onder d matraze ufe rost legge
  • E Ultraschallvernäbler chönnti helfe. Dä vernäblet höcher dosierti Kochsalzlösig. Das hilft de schliim zlöse. Mir hei eine und dä heimer bim schlofe näbe s gsicht ghebt.
  • Ond schösch halt glich hueschtesirup geh, muess jo kei verschriebigspflichtige si do werd mer i de apothek jo au guet berote ond muess ne jo nor so lang geh bes es besser esch.
    Aber verstoh das s empfinde do verschide esch.
  • Danke viel mal liebi Mamis, wirde mal en kombi mache und einiges probiere, hauptsach hueste weg! 🙏
  • Omida Hustensirup oder Weleda chani nur empfehlen… und e ufgeschnittene Zwiebel nebet sBett, laht besser atmen…
  • Ich würd empfehle de hueschtesirup nid nur ufd nacht zgäh sondern am tag dur zum schliim löse, zum biispiel de Prospan Sirup mit Efeu und ufd Nacht denn eher öpis beruhigends, ich gibe amigs Demo pectol tropfe imene löffeli wasser. Und was bi eus au super hilft isch mir hend vo Emser en Inhalator kauft wo chalt verneblet und fürd chind agnehm isch zum Chochsalzlösig z‘inhaliere. Gueti besserig!
  • So ich meld mich auch mal:
    Wir hatten vor einem halben jahr genau dieselbe Situation. Immer nur nachts hat sie gehustet, teils bis zum erbrechen. Sonst keine Symptome und auch gesund. Tagsüber hat man vom husten nichts gemerkt. Wir dachten immer zuerst an eine allergie im zimmer. Kia konnte alles ausschliessen. Sie hat zudem Zeitpunkt auch gezahnt, und der Kia sagte, wenn sie liegen läuft der speichel vom zahnen den hals ab und verursacht so das husten, erst gebessert hat es als die zähne durch waren. Medikamente haben wir versucht, doch weils ja am zahnen lag und es gegen das nicht gint mussten wir einfach warten.
    Ich hoff das hilft dir vlt weiter
  • I mache immer ziebele-honig huestesirup u dä isch super, sogar vo mire chinderärztin empfohle👍🏻E ziebele i stück schniede ines konfiglas u mit flüssig honig decke. Paar stund la zieh bises flüssig isch. Weme wot no chli zitronesaft dri tue u übere tag verteilt immer es teelöfeli gä.
    Im kühlschrank öpe 3 täg haltbar.
    Gueti besserig😘
  • Mine het au gern feste hueste wenner de schnudderi het und zahnet.. und au immer znacht...
    Ich henke immer nassi tüecher uf, lege ufgschnittni zwieble nebet a bett, thymiansalbi de ganz tag uf d brust, besser nöd uf d nacht, will das natürli zum useschaffe reizt.. d samilasan chügeli helfet au immer
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum