Min 2,5 Järhrige buebe huestet sit über zwei wuche mega starch i de nacht, 1 bis 2 stund... Und weckt alli dihei... Bis all wieder schlafet isches wieder 3 amorge... Zwüsche dure muessi de chlinste no stille. Ich chume gar nüme zum schlafe und ich halt mich selber nüme us.
Zahne tuet er ebe au no... Jetzt bini bim arzt gsi aber de Kinderanrzt meint es isch alles guet (zum glück) aber sie chan mir nix empfehle gege dem hueste.. also lei huestesirup oder so. Sie meint für chlichinder wird davo abgratet wills ehner nebetwürkig het.. 🤷♀️
Jetzt mini frag, wie machet ihr das?
Ich wär sehr dankbar für eui Tipps.
Kommentare
0
168
1
860
Also wege trochene luft chas nöd sie da mir es oft messet und und luftbefüechter hend. Sin hueste isch nöd troche es isch viel schlim dra
425
860
425
778
425
Aber verstoh das s empfinde do verschide esch.
860
0
1
268
Wir hatten vor einem halben jahr genau dieselbe Situation. Immer nur nachts hat sie gehustet, teils bis zum erbrechen. Sonst keine Symptome und auch gesund. Tagsüber hat man vom husten nichts gemerkt. Wir dachten immer zuerst an eine allergie im zimmer. Kia konnte alles ausschliessen. Sie hat zudem Zeitpunkt auch gezahnt, und der Kia sagte, wenn sie liegen läuft der speichel vom zahnen den hals ab und verursacht so das husten, erst gebessert hat es als die zähne durch waren. Medikamente haben wir versucht, doch weils ja am zahnen lag und es gegen das nicht gint mussten wir einfach warten.
Ich hoff das hilft dir vlt weiter
141
Im kühlschrank öpe 3 täg haltbar.
Gueti besserig😘
57
Ich henke immer nassi tüecher uf, lege ufgschnittni zwieble nebet a bett, thymiansalbi de ganz tag uf d brust, besser nöd uf d nacht, will das natürli zum useschaffe reizt.. d samilasan chügeli helfet au immer