Spitalempfehlung Raum Stadt Zürich

Hallo zusammen
Ich prüfe gerade in welchem Spital ich unser Kind zur Welt bringen soll. (Evtl. Kaiserschnitt)
Habt ihr eine Empfehlung im Raum Stadt Zürich?
Danke euch vielmals!☺️

Kommentare

• Ich bi im UsZ gsi und has super gfunde. Bi 3 Täg det gsi und bi den Hei. Ich wür eifach luege das e Neonatologie im Spital hesch. Will falls was mit em Kind isch sinder i 2 verschiedene Spitäler. Im USZ ischvau alles uf 1 Stock das heisst sie sind sehr schnell wenn öbbis isch. Das alles het mir sehr es guet gfühl ge🥰
    Celeste
  • Mir händ eus zwüsched usz, triemli und zollikerberg am Schluss fürs zollikerberg entschiede und det en plante kaiserschnitt gha. Händ eus sehr guet ufghobe, berate und begleitet gfühlt für eus hets sehr gstumme sind 5 täg imne einzelzimmer mit bistellbet gxi und händ super hilf gha und eus total wohl gfühlt. Mini fa het gxeit all 3 Spitäler chame grundsätzlich sehr guet empfäle.
    Los uf din Buch, was für dich stimmt, all 3 händ au infoäbig.
    Alles gueti dir zur Geburt 🤗
  • Falls du halbprivat oder privat versichert bisch chan ich dir s'Bethanie empfehle. Bin 2x deht gsi, 2x KS und bin sehr ds friede gsi. Isch nöd das typische Spital, alles sehr chic aber au pfleg etc. Isch sehr guet und sind all sehr fründlich und hilfsbereit.🤗
  • Ich bin im September im Bethanie gsi und chans nume wärmstens wiiterempfehle. D Vorussetzig isch halt, dass mit eme/enere Belegärztin entbindisch. Die findsch über d Homepage vom Bethanie. D Hebamme sind mega fründlich. Es Einzelzimmer grad mit eme amigs schreiende Bébé isch halt scho unbezahlbar. S bedüted erheblich weniger Stress, als wenn mer s Zimmer muss teile. Abhängig vo de Chrankekasse werded 5 oder me Täg Ufenthalt zahlt. Und s Ässe isch u fein. Alles Gueti dir!
  • Danke eu vielmal! Leider bini Allgemein Versicheret, han aber eh spital zuesatzversicherig aber momentan hends kei Verträg mit de Privatspitäler…suscht wered mini Favourite Bethania und Hirslande gsi, da denn au mini FA debi chan si das het mir chli Sicherheit geh, aber klappet wohl leider nüme :(
    Zollikerberg wirdi mer glaubs au mal ahluege danke vielmal! :)
  • Je noch däm weli hirslande chasch au allgemein go😊
    Zireael
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum