Sommerkind in den Kindergarten schicken?

Mein Sohn wird im Juli 4 und im August fangt er mit Kindergarten an.
Habt ihr erfahrungen damit?

Kommentare

• Niemand?
  • Keine erfahrung aber denke das ist individuell ist wie alles, die einen sind dann trotzdem schon bereit den anderen tut ein jahr mehr zuhause ganz gut
  • Isch er inre Spielgruppe oder Kita? Dete chammer au guet fröge, wie sie‘s ischätzed! Und susch dini Ischätzig, wie riif er scho isch☺️ sisch sehr individuell, die eine sind scho sehr parat und anderne tuet es Jahr warte sehr guet!
  • Er isch ide spielgruppe:)
  • Also ich schaffe selber im kindergarte und finde d kids wo im juli erst 4i werded, meistens eifach start schwirigkeite hend was thema trennung vodihei agaht. Mir hend vo 18 kind 3 wo erst im juli 4 worde sind. Und sind all sehr fiin und ruhig und gönd fast under ide klass.
    Aber es ish sho sehr individuell.
    Wenn ich e tochter het wo grad knapp chönt in kindgsi cho, wür i sie persönlich 1 jahr zrugg hene. Denn chönds au nomal eifach gnüsse mit de elterr sii. Mer het de rest vom lebe ja no gnueg schuel und schaffe😜Usser dis kind ish e mega wirbel und will unbedingt under anderi kind mische
    MamelolivjonaLeki25
  • @BAS Mir händ genau s‘gliiche „Problem“. Eusi Tochter wird Ändi Juli 4i und sött/chönnt denn in Chinzgi.
    Si isch e sehr e ufgstellti, ufgschlosseni und wär glaub scho parat. Bzw hani nit Angst dass sis nit würd packe. Si isch au i de Kita und de Spielgruppe und Trennig isch nie gross es Thema gsi. Trotzdäm mach i mer so mini Gedanke öb mer si würklich scho sölle schicke oder nit. Au wäg dem wo dAlly seit, si chömme no früeh gnueg i das System und anderersits mit em Hiblick uf spöter, Bruefswahl und so, sind si scho eifach no sehr jung….

Was hesch du so für Gedanke? Wie schätzisch du din Sohn i? Was sind dini Pros/Contras?
  • Also ich bin eigentlich scho vorallem dafür. Denke isch scho au schön für ihn denn jede tag soziali kontäkt zham wird ja vorallem au gspielt u bastlet u bald chunnt mis 2. Baby und ich weiss dass ich weniger für ihn da cha si, halt scho nöme wie jetzt.
    Was mich verunsicheret isch, dass er echli en schüche/zrughaltende ide spielgruppe isch. Suscht isch er eher muetig aber ide spielgruppe seg er eher ruhig.
    Angst dass er unter chönt gah aber denke das hät halt au mit charakter ztue..
    Mer chan schind wenns würkli gar ned gaht immer no useneh u darum werdet mir ihn amelde, bis dahin hämmer au immer no 8, 5 monat:)
  • Üsi Tochter isch ou Im Juli 4 wordä u i Chintsch cho. Si isch vorhär scho ir Kita und ir Spielgruppä gsi, vo däm här isch wäg dr Trennig guet gangä.
    Si hets super gmacht u isch gärn gangä. Ig ha aber Müeh kha, wüu d'Asprüch im Chintsch sehr höch si. Ig ha viu Diskussionä mit dr Chindergärtnerin kha was di Chli agäblich scho müesst chönnä. Ha när immer gseit si isch ersch vieri, ds chunnt aues vo säuber. Si isch iz im zwöitä Jahr und het mega Fortschritt gmacht. Im Nachhinein würd ig sä aber evt. äs Jahr zrüggbhautä.
  • Was sind das denn für asprüch?
  • Das sind z.B. so Lernziele wo mir bi üs im KiGa Quartalswis mitbechöme. Bi üs si d Minis (1.Jahr) und d Maxis (2.Jahr) i einere Klass. d7f3aac0-7613-11ed-8ad7-f9924331de5c.jpeg
  • Ha do no öbbis gfunde vor Stadt Zürich, was es Kind für Vorussetzige "sött" ha vorem KiGa:

Körperliche Voraussetzungen:
    - Das Kindergartenkind ist am Morgen wach und aufnahmefähig, damit es aktiv am Kindergarten-Programm teilnehmen kann. Dies setzt einen genügend langen und ungestörten Nachtschlaf voraus.
    - Es nimmt vor dem Kindergarten ein kindgerechtes Frühstück zum Krafttanken ein. Es braucht keine
    Schoppennahrung mehr.
    - Es kann den Kindergartenweg zu Fuss - alleine oder anfangs noch in Begleitung - zurücklegen.
    - Es hält den ganzen Morgen körperlich durch.
    - Es kann den mitgebrachten Znüni selbst auspacken, essen und trinken.
    - Es merkt, wenn es auf die Toilette muss und kann mit kleinen Hilfen (z.B. Öffnen des Hosenknopfs) selbständig aufs WC gehen.
    - Das Kind hat Grundfertigkeiten und auch schon einige Geschicklichkeit im Rennen, Hüpfen, Treppen steigen,
    aber auch beim Malen, Händewaschen, Kleider- und Schuhe an und ausziehen.

Soziale und emotionale Voraussetzungen:
    - Das Kindergartenkind kann sich für den ganzen Vormittag von seinen Bezugspersonen trennen und fühlt sich auch ohne diese in der Gruppe wohl. Einen Nuggi braucht es nicht mehr.
    - Es versucht, seine Empfindungen und Bedürfnisse für andere verständlich zu äussern.
    - Es bemüht sich, in angemessener Weise Kontakt zu anderen Kindern und Lehrpersonen aufzunehmen.
    - Es versteht (Spiel-)Regeln und versucht,diese anzuwenden.
    - Es bemüht sich, Rücksicht zu nehmen und Konflikte ohne Gewalt zu lösen.
    - Es traut sich (zu), nach einem Misserfolg einen neuen Versuch zu wagen.
    - Es kann sich trösten lassen.

Intellektuelle Voraussetzungen:
    - Das Kindergartenkind interessiert sich für Neues und Unbekanntes und freut sich über Erfolge.
    - Es beobachtet und kann Anleitungen bei Bewegungsspielen, beim Basteln und Malen übernehmen.
    - Es ist fähig, Erzähltes aufzunehmen und in Mehrwortsätzen wiederzugeben.
    - Es kann einfache Aufträge verstehen und ausführen.
    - Es zeigt Ausdauer, d.h. es kann mehrmals pro Tag auf Aufforderung der Kindergartenlehrperson 5-10 Minuten zuhören oder zuschauen und dabei stillsitzen.
    - Es kann beim Spiel verweilen, kann warten und abwarten und zeigt dabei eine gewisse Beharrlichkeit.

LauraannahJessness
  • Be eus gets em vorus en brief wo mer s chend beurteile muess ond da zrogg schicke ond de werd weiss ned vo wem entschide öb da chend (zumindest uf grund vo dene tatsache) starte cha
  • Werom stresse? Ha i dene 7 johrs wos das jz ged dass sie met 4i chönd cho no niexes chend erläbt wos werkli eifach problemlos gange esch. Meteme johr meh god velles eifacher, d hirnentwecklig esch scho wiiter wie au psyche usw…
    Die ersti Klass und s ganze schuelsystem esch leider nüt uf jüngeri chind ahpasst und lehrplan 21 en pharse….
    Aso ned z vell öberlegge… di hei bhalte und gniesse… mine esch au in kindi cho obligatorisch und ha es baby begho und ds esch vell stressiger als wenn er no di hei gxi wäri…
  • Wieso denn stressiger?
  • Well am morge muesch immer pönktlich parat sii und s baby de evtl no schloft. De hed s chindi chind evtl stress elei z gho de muesch s baby ihpacke und go…. Z morge parat mache chind parat mache….
    Wenn mir ferie hend zäme chömer i üsem tempo hend zyt zäme und esch vell entspannter. Aber vellecht hesch du es super schlöfer baby mini sends definitiv ned
  • Als Lehrerin einer 1./2. Klasse sage ich: im Zweifel zurückstellen. Ich erlebe häufig, dass die jüngsten Kinder noch nicht reif genug sind, gerade für den Schriftspracherwerb. Diese Kinder wollen dann vor allem spielen und der Schulbetrieb strengt sie sehr an. Ein drittes Kindergartenjahr ist oft nicht möglich und wenn doch kann es auch als Stigma empfunden werden. Einmal im "System" wird man idR mitgeschleppt und es kann (!) negative Auswirkungen auf die Schullaufbahn haben. Ein so junges Kind würde ich, als Mutter und LP, nur in den Kiga schicken, wenn es weit in der Entwicklung ist. Ich hoffe, das hilft bei der Entscheidung.
    JessnessAnDu88bireweggliNalan83
  • Also man kann nicht wiederholen lassen?dann ist das kind einfach ein schlechter schüler? So komisch alles heutzutage
  • Wir haben nicht mega zweifel jedoch mega viele Familien schicken ihre Kinder nicht u deshalb sind wir etwas verunsichert. Dass das jetzt wegen paar Monate weniger so ein riesen unterschied macht im späteren leben denke ich nicht.
    Mamelo
  • Ich kann dir nur von der Erfahrung meiner Nachbarin berichten. Der Junge wurde im Februar 4. Sie war sehr verunsichert, obwohl er in der Entwicklung eig gut drin war. Sie hat sich dagegen entschieden und ihn dafür 2x wöchentlich zur spielgruppe geschickt plus ab und zu Muki turnen. Jetzt wird er dann 5 und geht im Sommer in den kindsgi. Ihr gefühl ist nun so das sie wirklich sagen kann er ist bereit. Sie kommen soo früh ins schulsystem. Ich denke da muss mann zu 100 prozent übrrzeugt sein das es richtig ist. Bei Zweifel würde ich warten. Mit 4 sind sie noch sehr klei und da kann jeder monat fast entscheidend sein....
    Nalan83
  • Und was ich auch noch wichtig finde zu bedenken, die Kinder sind dann auch sehr jung wenn sie sich für eine Lehrstelle entscheiden müssen. Ein Jahr mehr Zeit finde ich persönlich schon gut.
    JaMa88
  • ich bi au lehrerin/Heilpädagogin und bi sehr bide lilamama! ich wür au nur es chind, wo wiit i sinere persönliche entwicklig isch schicke

i üsem Kanton hedmer de stichtag inzwische vom juli zrugg ufe februar da und mier möched durchgehend positivi erfahrige.
    Nalan83AnDu88bireweggli
  • @Manowela interessant! Darf ich fragen, welcher kanton das ist? Ist ja mega gut!
  • @Lilamama in Nidwalden- nicht gerade 'Harmos', dass es gefühlt in jedem Kanton anders ist, aber diesbezüglich haben wir durchaus viele positive Erfahrungen gemacht 😊
    Lilamama
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum