Hallo zusammen! Gibt es hier Mamis, die im Juni 2023 ein Baby erwarten? Wir erwarten im Juni unser zweites Wunder 🤰🏼 würde mich über einen Austausch sehr freuen 🥰🤰🏼👶🏼
Mer bechömed au s zweite ☺️ wemer e whatsapp groppe mache? Wär no cool üs chli usztusche. Chönd mer sösch üchi nommere ide privat nochrecht schecke de machi e groppe 😊
Hallo Zeme
I chume im Juni au es Baby über oder sogar im Mai bi mit Zwilling schwanger und es isch üses 4kind den ha scho zwei. Wür sust au ine whatsappgruppe cho
Wie gahts eu so?
Wer haltets au scho chum meh us? Ich bi die letzte tage ganz hibelig und cha chum ruihg hocke🥲 bi so gspannt wenn sich euses mandli uf de weg macht. ET wär i 20 täg🙌🏻
💐
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
23
Von wo kommst du?
127
76
3
1
5
23
0
I chume im Juni au es Baby über oder sogar im Mai bi mit Zwilling schwanger und es isch üses 4kind den ha scho zwei. Wür sust au ine whatsappgruppe cho
3
76
155
76
Wie gahts eu so?
Wer haltets au scho chum meh us? Ich bi die letzte tage ganz hibelig und cha chum ruihg hocke🥲 bi so gspannt wenn sich euses mandli uf de weg macht. ET wär i 20 täg🙌🏻
💐