Hallo zusammen
Da ich leider bald wieder arbeiten muss, muss ich schwerenherzens mein Baby abstillen. Hab noch 2 Monate zeit zum glück. Gestern habe ich mal Mittags eine Flasche probiert, weil ich langsam langsam damit anfangen möchte. Diese hat sie jedoch verweigert. Hab Mam Flasche, Philips und die von Medela( extra Stillfreundlich sagt man) Habt ihr Tipps, wie ich das besser machen oder verbessern könnte? Leider muss sie ja irgendwann damit anfangen. PS: Papa hat es auch probiert funktionierte leider auch nicht..
Kommentare
2
29
Meine Hebamme hat immer gemeint, es sollen zuerst alle anderen probieren die Flasche zu geben ausser du. Also Partner, Oma, Opa, … weil dich verbindet das Baby mit der Brust. Mein Sohn hat die Flasche auch lange nicht genommen. Wir haben es immer und immer wieder probiert, bis es geklappt hat. Viel Erfolg
29
145
778
Ig ha woni wieder ha afo schaffe nid abgstillt und ha au nid gross müesse pumpe. Wenns het afo spanne ide Brust binis im WC go usstriche (Pumpe hani bim gross denne nid chönne) Wenni am schaffe bi gsi hei si PuMi gschöppelet und wenni hei cho bi heimer normal witer gstillt. 😃
I würd witer probiere mit de Fläschli und süsch chame au Becherle, isch bitz ufwändiger aber au e alternative.
80
Ich pumpe bim schaffe ab. Du häsch ahspruch uf bezahlti still-/pumpziet. Duens doch mal google wennds nonig häsch unds etv. öpis für dich isch.
Viel glück, chunt sicher guet!
440
778
440
145
55
Mine mini esch jz 12 mt und ich stille immer no und schaffe 40%. Wenni di hei be trinkt er meh umd söscht weniger.
440
80
4
145
Und hets klappet bi eu?
Mir sind sitmene Monet dra aber kei Chance sie schreit verkrampft sich . Sie will d'Fläsche eifach nöd aneh. Am 1.März muessi wieder afange schaffe aber sie weigeret sich total. Het susch öpper Tipps?
860
Han nöd alles gläse da ine..
Ich ha zwar nonig müesse abstille aber ha mich auch scho mal chli informiert.
Chasch ja becherle... Oder je nachdem wie alt sie isch löffeln oder e snabeltasse?
Han gläse de flaschesuger nöd grad is mul stecke sundern so mache wie mitem nippel, eifach a de lippe here tue..im dunklem zimmer, halbe schlaf... Wenns hungrig isch aber nöd zu sehr... De suger grössi und löcher form ändere?
145
860
Und tags über mite schnabeltasse? Sie lernets recht schnell...
Falls gar nöd wet stille denn im dunklem zimmer bevor sie ufwacht zbsp scho de schoppe geh falls sie de nuggi nimmt... Muesch luege es het vo mam en schoppeufsatz wo en schlitz het und da tropft milch nöd eifach use sunder nur wenn sie suget.. ähnlich wie dbrust... Vlt isches ihre ja au zviel wenns flüsst und flüsst....
Wenns während schlaf nöd klappt denn chasch ja mal bis sie de schoppe vertraut eifach mal glich dbrust geh und sobald de milchischuss häsch chasch heimlich de schoppe ine tue so dass sie es gar nöd merkt.... Hebt sie viel dini brust bim trinke? Mine hebt mini brust als wärs en quetschi 🤭 han ahgfange en nuschi i sini hand tue so dass er denn nöd brust suecht wenni denn afange schoppe geh...
Ich bin mir au ziemlich sicher dass er se shoppe wird ablehne am afang willich im halbe schlafe statt am grosse wasser schoppe am chline geh han und de chline het mich so ahgluegt wie... : Ehm... Wasn daat bitte? 🤣 Vieeel kraft und hoffentlich findsch es lösig...❤️
14
Lg und viel spass bim üebe 😂
211
i schaf jrtzt scho 7 Mönet wiedr pumpe 2 mol ab bim schafe und schoppe wird gno. immer no de 0er ufsatz. die erste paar mol het mes mir brocht zum stille und zmol hets mit em Mumi schoppe klapt.
i find wen meh stille wet findet meh en weg. abr es muss für jede stimme.
i wür au mol am bapi de schoppe geh und user sichtwis go und luege dases nöd grad super fest hubger het