Herzlichi gratulation. Grad geschter hani no a di denkt!
Euses erschte esch glich schwer gsi aber bez grösser. Het au kei neo brucht eifach zemli schnell en schoppe😍
Me wörd interessiere escher de be de letschte untersuechige au so gschätzt worde?
Gratuliere zur Geburt!
Unser Sohn kam mit 2530g bei 49cm zur Welt…
Seine Werte waren aber glücklicherweise immer gut, so dass er bei mir bleiben und auch mit mir zusammen heim durfte.
Er ist die ersten zwei Tage im Spital zugefüttert worden, seitdem ist er vollgestillt.
Ah und er ist auch jetzt mit bald sechs Monaten immer noch an der untersten Perzentile. Da er dort aber stabil ist, sind alle zufrieden 😊
Hey mine isch mit 2560 gramm und 46 uf dwelt cho.. hüt mit 2,5 jahre immerno en chline fine ma mit 11 kilo... 🥰 Ich bi au sehr fin ufdwelt und unterzuckert... Userr isemangel gahts mer guet
Üse isch bi 37+2 mit 2340 und 45cm uf d Welt cho. Zum glück immer stabil und er het nid uf d Neo müesse. Jetz mit 9 Mönet ischer immer no wyt unge uf der Perzentile, aber er isch fit und munter u bis jetz aues guet!
Gratuliere härzlech und aues gueti!
Het mer be euch de gwösst das si so fiin uf d welt chöme?
Be mer heissts jetzt es seg eher es grosses und schwers ond chas eifach ned so recht glaube wels erscgte ebe uf termin cho esch met 2560
Mini isch 38+ 2 au nur mit 45 cm und 2800g uf d'Welt cho. Aber ihre ischs nach de Geburt guet gange gottseidank. Mini Fraueärztin het bis zum Schluss gmeint, ich müessi ufpasse, nöd das Sie meh als 4 Kilo wird🤣Ja genau. Gottseidank het mis Buchgfühl mir gseit das öppis nöd stimm und bin is Spital. Döt isch festgstellt worde, dass fast kei Fruchtwasser ume isch und sie nüme guet ernährt worde isch. Also glaub ich dene ,, Berechnige ,, nöd würkli
Sind alli Ärzt so verschiede gäl.. bi de Kollegin isch es ähnlich gange wie die @enelaa94
Bi mir het sie denn wiederum recht ka bi beidne. De erst en sehr fine de zwete eh en grosse bebe..
De chlinste het jetzt denn 8 kilo mit 5 mönet während de grosse die 8kilo mit 1 jährig ka het 🥰❤️ ich denke solang die chline fit und munter sind isch es glich... Jede het sin eigete Körperbau.. 🥰
De Arzt würd sicher sege wenn öpis nöd wür stimme...
Bi mir het me scho bim Organscreening gseit gha, das s Baby sehr chli isch und das het sich denn so dure zoge bis zum endi vo dr Schwangerschaft.
Am schluss hani jede 3. Tag ins Unispital müesse, will ich die Schwangerschaft nid ha wele früener beende & 3 Täg vor dr Geburt isch sie uf 45cm & 2300-2400g gschätzt worde. Isch denn 47cm & 2460g gsi.
Mini persönlichi erfahrig isch: In de Unispitäler mit de guete Ultraschall, wo si im 4-Augen-Prinzip untersueche, sind berechnige relativ genau.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
71
Sie het allerdings kei Neo brucht.
Darfsch dich gern per PN melde, wenn dich ustusche wilsch.
LG
425
Euses erschte esch glich schwer gsi aber bez grösser. Het au kei neo brucht eifach zemli schnell en schoppe😍
Me wörd interessiere escher de be de letschte untersuechige au so gschätzt worde?
110
Unser Sohn kam mit 2530g bei 49cm zur Welt…
Seine Werte waren aber glücklicherweise immer gut, so dass er bei mir bleiben und auch mit mir zusammen heim durfte.
Er ist die ersten zwei Tage im Spital zugefüttert worden, seitdem ist er vollgestillt.
Ah und er ist auch jetzt mit bald sechs Monaten immer noch an der untersten Perzentile. Da er dort aber stabil ist, sind alle zufrieden 😊
860
1
Gratuliere härzlech und aues gueti!
425
Be mer heissts jetzt es seg eher es grosses und schwers ond chas eifach ned so recht glaube wels erscgte ebe uf termin cho esch met 2560
145
860
Bi mir het sie denn wiederum recht ka bi beidne. De erst en sehr fine de zwete eh en grosse bebe..
De chlinste het jetzt denn 8 kilo mit 5 mönet während de grosse die 8kilo mit 1 jährig ka het 🥰❤️ ich denke solang die chline fit und munter sind isch es glich... Jede het sin eigete Körperbau.. 🥰
De Arzt würd sicher sege wenn öpis nöd wür stimme...
71
Bi mir het me scho bim Organscreening gseit gha, das s Baby sehr chli isch und das het sich denn so dure zoge bis zum endi vo dr Schwangerschaft.
Am schluss hani jede 3. Tag ins Unispital müesse, will ich die Schwangerschaft nid ha wele früener beende & 3 Täg vor dr Geburt isch sie uf 45cm & 2300-2400g gschätzt worde. Isch denn 47cm & 2460g gsi.
Mini persönlichi erfahrig isch: In de Unispitäler mit de guete Ultraschall, wo si im 4-Augen-Prinzip untersueche, sind berechnige relativ genau.
240
71