Milchpumpe Empfehlungen

19951995

39

bearbeitet 21. 12. 2022, 18:37 in Stillen
Hoi zäme☺️

Churzi frag hender eh milchpumpi wo ihr empfehle würdet? Elektrischi oder handpumpi? Oder sogar beides?

Es git soviel uswahl weiss gar ned was neh🙈

Danke eu vielmal für eui erfahrige!

Liebi grüess

Kommentare

• Für am Afang findi d Haakaa super. Und elektrischi d Elvie. Ha no e Adora aber d Elvie findi besser.
  • Ech ha dMedela Freestyle Flex ond be sehr zfrede😊
    DaniLa
  • Ich ha di elektrisch vo medela und find sie super. D kk zahlt sie wennd sie verschriebe bechunsch (aso au anderi marke)!
  • Ich ha die medela freestyle flex doppelmilchpumpi mit akku. Bin sehr zfriede. Akku hebt seeehr lang. Einzig nachteil, si isch lut.
    Mini kolleginne hei fasch alli di ardo calypso (het au mini hebamme gha), di chani also au sehr empfehle.
    Han no en handmilchpumpi, und da hani die vo Mam (mit mam-shoppe kompatibel).
  • Ich ha nur 1 mal am Tag abpumpt und bi mit de Medela Solo guet klar cho ich ha 8.- Zahlt de rest het KK übernoh. Wend meh Muesch Abpumpe den würi eini mit stärkerem Motor neh
  • Danke eu vielmal! Hender demfall eifach de Beleg vo de Pumpi eure KK gschickt? Wird das vo de Grundversicherig überno?
  • Ich hatte eine ardo, die wurde voll gezahlt, musste aber ein rezept mitsenden
  • Bei mit wurde die pumpe auch bezahlt von der KK (mit ärztlichem rezept). Hat bei mir glaub ich die grundversicherung übernommen.
  • ich han d philips avent und medela freestyle flex. die vo medela findi besser! sie isch weniger luut als die vo philips und lauft uf akku, chasch sie also überall mitneh. han au sgfühl dass bi mir mit dere meh milch chunnt.
    mini grundversicherig het die ersti pumpi übernoh, han usnahmswis keis rezept brucht aber normalerwis bruchsch eis.
    Zireael
  • Medela Elektrischi milchpumpi isch für mich en Favorit
  • Ja ich ha eifach d rechnig im app vode kk igscannt
  • @1995 Also dru bruchsch es Ärzlichtsrezept fürd Milchpumpi damits KK zahlt. Und den sRezept und dRechnig de KK ischicke. Wür aber na fröge bi de KK wie viel sie dir zahlet.
  • @1995
    Also ich bi bi de Helsana versicheret, und sie het mir die komplett pumpi zahlt han gar nüt müese zahle
  • Ah super, dass hani gar ned gwüsst gha! Wird mini FA bim nechste Termin direkt druf ahspreche für es Rezept. Danke eu☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum