Hallo, ich han leider vor 2 Wuche müesse mis baby goloh zu de sterne, bin in de 17ssw und total am bode zerstört... hett öppert das scho erlebt und mag chlii brige wies got, wie hend könne wittergo?
weri sehr dankbar 🙏
Ig ha kei Erfahrig drmit aber cha nid eifach nüt schribe…
Es duet mer unglaublich leid, heit dir das müesse erläbe 😔 ig chamer nid annähernd vorstelle was dir grad müesset düremache. I wünsche euch ganz vill chraft und zueversicht für die schwäri Zit. Dir sit nid allei ❤️ redet drüber und holet üch hilf, wenn der s gfüehl heit i de truur z ertrinke. Es git extra truurbegleitige oder au selbsthilfegruppene für Eltere vo Stärnechinder. https://www.kindsverlust.ch/informationen/selbsthilfe/
Mis ufrichtige Mitgfüehl und e liebi Umarmig unbekanntersits 🕯️⭐️❤️
Hallo. Mier gahts änhlich wie de AnDu88. Ich han sälber kei erfahrig demit. Han vor kurzem sälber miis 2. Wunder gebore und es nimmt mi rächt mit das z läse. Und mini schwester het gester ihres stärndli still gebore. Ich sälber fühl mich ratlos, fasdigslos und tief trurig. Ich chan mr nur ahsatzwiis vorstelle wenns einä diräkt trifft. Vilicht het ai epper en tipp wie mr betroffene am beste hilft/unterstützt. Es git soviel Stärnemamis umd jedi isch eini z viel. Es tuet mr sehr leid hesch dü das miässä erläbä und schick dier en härzlichi umarmig😘
Liebi Vane
es tut mer unglaublich leid für dich. Ich schick dir ganz viel Kraft und Liebi, um die unbeschrieblich schlimmi Situation z'meistere.
Ich han leider au e Fehlgeburt müsse erleide, allerdings schon sehr früh (6. Wuche). Ich chan nur asatzwiis nochvollzieh wie schlimm das i de 17. SSW muss si, wenn mer sich nach de erste schwierige 12 Wuche scho relativ sicher fühlt.
Ich han vieli Träne vergosse noch minere FG und es hät Ziit brucht, bis es mir wieder ok gange isch. Au jetzt 1.5 Johr später, überchunnt mich mengmol no e Trurigkeit deswege, aber ich chan mittlerwile relativ guet demit umgoh, die Erfahrig isch eifach Teil vo mim Läbe.
Kei Ahnig, ob und wie ich dir vilich hälfe chan, aber du darfsch mir gern schriebe, wenn du drüber rede möchtisch
Liebi Vane
Es duet mer sehr leid. Eg ha vor drü johr üses bebe ide 24ssw still gebore.
Es brucht sehr viel zit ond duet wahnsennig weh (immer no)soo vöu froge wiso ond werom, mer hei scho 1 chind gha ond das het üs gholfe het föu ablänkig brocht.
Liebi Vane, liebi Froue mit 💫Chingli
Ig ha die auerigröschti achtig vor öich u öiine Ching ❤️! Ig wünsche öich vieu Achtsamkeit u trage öich i dere schwäre zyt im Härze.
Danke eu alli für eui wörter... es isch wie Rira seit, eifach schwer... ich han au zum glück 3 gsundi kind dihei wo mier ufmunteret... aber es isch trozdem als hetti mir öppert en teil vo mis herz usegohn... han so es gfühl öppis fehlt mier und kann das nümm ah...ich han in summer in de 7ssw eh fehlgeburt kah und jezt nomol so öppis schlimms erlebe, eifach horror... ich denk jedi nacht zverwache, und isch mis halbtraum verbi... isches aber nöd... 😔
Hallo Vane… das duet mir so so leid.. ich chan das sehr guet verstah!
Ich han leider im Februar 2022 mis Meitli ide 37 ssw verlore.. kei herztön meh gha han denn müesse ihleite und d geburt isch “ganz e normali“ geburt gsi.. het 10h brucht .. sie isch 3kg gsi und 52cm lang.
Wichtig isch das der Helfe lahsch.. falls dich danah fühlsch..
Ich bin innere trurbegleitig gsi in zh und ha det ganz viel sternemamis kenneglernt.. es het eus allne sehr guet tah und händ no hüt kontakt. 1 mal im monat machemer es Treff.. am afang ischs jedi Wuche gsi..
Plus nebetbi gahni au zunnere Therapeutin. Leider passiert das immer wieder / amel hets en medizinische grund / amel findet mer kein grund.. wie jetzt bi mir.. es git en verdacht uf nabelschnuer unglück aber ja.. ändere chan mers nümm
Vergässe duet mers nie… da bruchts eifsch laang laang ziht bis mers eifach akzeptiert und demit “lebe chan“
Alles liebi <br>
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
778
Es duet mer unglaublich leid, heit dir das müesse erläbe 😔 ig chamer nid annähernd vorstelle was dir grad müesset düremache. I wünsche euch ganz vill chraft und zueversicht für die schwäri Zit. Dir sit nid allei ❤️ redet drüber und holet üch hilf, wenn der s gfüehl heit i de truur z ertrinke. Es git extra truurbegleitige oder au selbsthilfegruppene für Eltere vo Stärnechinder.
https://www.kindsverlust.ch/informationen/selbsthilfe/
Mis ufrichtige Mitgfüehl und e liebi Umarmig unbekanntersits 🕯️⭐️❤️
33
15
es tut mer unglaublich leid für dich. Ich schick dir ganz viel Kraft und Liebi, um die unbeschrieblich schlimmi Situation z'meistere.
Ich han leider au e Fehlgeburt müsse erleide, allerdings schon sehr früh (6. Wuche). Ich chan nur asatzwiis nochvollzieh wie schlimm das i de 17. SSW muss si, wenn mer sich nach de erste schwierige 12 Wuche scho relativ sicher fühlt.
Ich han vieli Träne vergosse noch minere FG und es hät Ziit brucht, bis es mir wieder ok gange isch. Au jetzt 1.5 Johr später, überchunnt mich mengmol no e Trurigkeit deswege, aber ich chan mittlerwile relativ guet demit umgoh, die Erfahrig isch eifach Teil vo mim Läbe.
Kei Ahnig, ob und wie ich dir vilich hälfe chan, aber du darfsch mir gern schriebe, wenn du drüber rede möchtisch
0
Es duet mer sehr leid. Eg ha vor drü johr üses bebe ide 24ssw still gebore.
Es brucht sehr viel zit ond duet wahnsennig weh (immer no)soo vöu froge wiso ond werom, mer hei scho 1 chind gha ond das het üs gholfe het föu ablänkig brocht.
426
Ig ha die auerigröschti achtig vor öich u öiine Ching ❤️! Ig wünsche öich vieu Achtsamkeit u trage öich i dere schwäre zyt im Härze.
5
2
Ich han leider im Februar 2022 mis Meitli ide 37 ssw verlore.. kei herztön meh gha han denn müesse ihleite und d geburt isch “ganz e normali“ geburt gsi.. het 10h brucht .. sie isch 3kg gsi und 52cm lang.
Wichtig isch das der Helfe lahsch.. falls dich danah fühlsch..
Ich bin innere trurbegleitig gsi in zh und ha det ganz viel sternemamis kenneglernt.. es het eus allne sehr guet tah und händ no hüt kontakt. 1 mal im monat machemer es Treff.. am afang ischs jedi Wuche gsi..
Plus nebetbi gahni au zunnere Therapeutin. Leider passiert das immer wieder / amel hets en medizinische grund / amel findet mer kein grund.. wie jetzt bi mir.. es git en verdacht uf nabelschnuer unglück aber ja.. ändere chan mers nümm
2
Alles liebi <br>