Hallo ihr Lieben
Ich habe gerade das erste Mal überhaupt positiv getestet nach dem wir etwas mehr als 6 Monate versucht haben schwanger zu werden. Es ist ein unglaubliches aber noch surreales Gefühl. Bin 37 J und es ist mein erstes Kind. Wem geht es genauso und wer möchte sich darüber in dieser Gruppe austauschen? Freue mich auf Euch! ❤️🦋
Kommentare
4
Halloo 🙌🏼 ich habe am Sonnntag positiv getestet & bin immernoch baff🙈
Wie gehts dir denn so? Wie weit bist du und wann wäre dein ET? 🥰
Liebe Grüsse🌸
4
1
Ich durfte am 3.1.23 auch positiv testen. Mein ET wäre der 12.09.23.
Allerdings ist es dann mein drittes Kind und ich werde am 20.09.23 dann 35 Jahre.
LG
Angi
0
4
3
Öises Stärnli hets leider ned gschafft. Ha Bluetige becho und s leider verlore. Es esch em erste Moment en riese Schock, aber hoffe fest, dasi bald weder dörf uf es Wunder hoffe… ✨I wönsche öich alles Gueti!!!
4
Das tuet mer uu leid😓Wünsche die ganz viel chraft! Vlt tuets dir guet, ich han au im letste Monet nomal e fg kah und es het en Zyklus druff grad wieder klappet🙏🏻 Hoffnig nöt ufgeh, wird sicher wieder 🍀🍀🍀🙌🏼🥰
3
4
Wünsche dir alles Gueti🙏🏻🥰
0
4
Hoffe gaht eu guet sowiit🙏🏻🥰🍀
0
4
2
0
Hoffe es geht euch allen gut
0
4
Hatte meinen Termin letzten Freitag an 6+0 dem Krümel gehts wunderbar..das Herzchen schlägt schon kräftig🙈
Am Dienstag habe ich nochmals einen Termin um das weitere Vorgehen zu besprechen.
Wünsche euch alles Gute🙏🏻🙏🏻🍀
0
0
47
Ich han leider nienets öppis über ds Thema gfunde drum hani denkt ich frög doch gad d inne..viellicht het die eint oder anderi scho e Ahnig.. und zwar wie werded ihr das nach de Geburt mache arbeitstechnisch? Hender da scho en Plan? Ich wür nämlich gern zum Muetterschaftsurlaub zuesätzluch no 1 1/2 Jahr diheime bliebe. Ich kenn mi eifach no zwenig us.. viellicht het ja öppert vo eui en guete Input uf was mer luege muess..
ganz en dchöne Abig wünsch ich eui..
4
Ich rutsche morn i die 11. Wuche freu mi mega🥳 alles guet sowiit.
Wie gsehts bi eu us?
40
Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
0
0
4
Bi mir isch grad halbziit und gspüüre fliessig mis baby.. wie hend ihrs eso?🙃
47
0
3
0
40
Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
Bei Interesse einfach melden und PN schreiben, schicke dann gerne Fotos.
0
4
0
47
0
4
Bald hemmers gschafft Ladys🙏🏻😊
47
4
0
4
0