Wer erwartet au im MĂ€rz 2023 sis chline Wunder?
Wie gotz eu sinder scho nervös bezĂŒglich de Geburt? Hender scho alles igrichtet im Kinderzimmer und sind sowit parad?
KliniktÀsche hender au scho parad oder mol agfange Packe?
Name fĂŒrs chline hĂ€nder au scho?
Freue mi uf Ustuschđ
Kommentare
268
Ja ich han am 12.3 ET
Mir hend ja neumed scho e gruppe fĂŒr mĂ€rz mamis, deht laufts aber iwie nöd sođKliniktasche noned asatzwiis packtđ Nervös ja, han mega angst vor de geburt. Ish mis 2 baby. Und name chömmer eus nöd einigeđ
207
Und nervositĂ€t isch bis ez no keini in sicht. Deheime isch au alles parad was me so bruchtđ
71
Kliniktasche noni packt machi denn endi Monat und kleider vo de chli werde au endi Monat gmacht.
Nervös sehrrrrrr!!!
Name hemer leider au nonig đ«
207
Bi ĂŒs gitz es Maitli en name hemmer au đ„°igrichtet isch sowit au alles fehlt nur no di chli.
71
Es meiteli.. mir hend 2 favorite nÀme aber schwanke sehr..
Mal so e frog nebebi.. ha mega die cellulite an de Bei becho und wasserilagerig hani au.. i hoff sehr das goht weg. Ha nonie cellulite an de bei kahđ„Č
207
49
39
En Name hemer scho, aber ihgrichtet isch prsktisch nĂŒd da mir jetzt no churzfristig umziehnd nĂ€chste Monet. Bin sehr nervös da mir jetzt alles no mĂŒend Ă€ndere und ob mir das au alles schaffetđđ
207
Chönders au scho chum erwarte bis es endlich loos goht und ihr sâchline döred i de arme halteđ mir chunnts vor als gotz no e ewigkeitâŠ.
268
207
268
207
207
207
268
Hoffe de muni nĂŒmm wahrnehđ
207
71
Ich ha ET am 19.03.
Ha de Abstricz gmacht und leider positiv