Liebi Fraue, bin jetzt echt scho länger nüme aktiv da debie gsi, muss jetzt aber doch wiedermal eui wertvolli meinig ha. Sorry mega lang worde🙈🙈
Bi euis gahts grad echt drunder und drüber. Ich bin mit minere Tochter letschtjahr Züglet, trennt hani mich vom Kondsvater, wege hüslicher Gwalt, sim Alkoholkonsum, narzissmus und will er sini tochter us erster Ehe gschlage het.
Übers Gricht heter es Bsuechsrecht wo i verschiedene phase söll statt finde und im Moment muss mini Tochter det nonig schlafe und sie het en Bistand übercho.
Die erste Bsüech sind schrecklich gsi für mis Chind, sie het nie welle zu ihm und wenn sie wieder hei cho isch, isch sie au völlig fertig gsi.
Nach 3 mal hani das ganze abbroche und sie nüme geh.
Sie het verzelt, dass de Vater s andere chind im strit wieder gschlage hegi unds no zunere grenzüberschritig cho isch bi beidne chind.
Das hani au de Polizei witergeh und au am Bistand verzellt.
D Kita het zudem no e Gföhrdigsmeldig bide Kesb gmacht will sie das alles de Betreuer auno verzellt het.
De Vater strieted das natürli ab und trotz dases ide Vergangeheit scho so Vorfäll ge het, machtmer nüt.
Er het sie eifach ohni abklärig wieder chöne zu sich ne.
Nöd nur das, plötzlich wird devo gredet dass mini Tochter wo sit dene bsüech gröberi schlafproblem het, dete sölli übernachte und das planed sölli werde. Natürli hani gseit das gächi nöd so und das werdi denn nomal agluegt ob sie halt zwei ganzi täg zum Vater chöngi aber zum schlafe hei cho.
Jetzt het de Bistand no gfunde es sölli e Familienegleitig geh wo gaht go bsuech beobachte zum tipps geh, die isch denn en halbe Tag bi mir gsi zum luege, und mini Tochter het müsse 2 mal mit dere für sie fremde Frau mitgah wosi zum Vater bringt.
Die isch jetzt der Meinig alles segi guet gsi die zwei mal bim Vater. Gester abig seit sie plötzlich de Vater hegi mit minere Tochter bereits s Wucheend besproche. Woni gfröget han was denn fürs Wucheend plant segi, seit sie mir zwüsched Tür und angle, dass ja mini Tochter sölli det schlafe🤦🏻♀️
Da frög ich mich 1. wiso wird de Vater über soöpis informiert, ich aber nöd. Und 2. wiso mer jetzt das chind so dri zwängele muss obwohls ihre nöd guet gaht.
Die guti Frau und au de Bistand, findet jetzt das alles segi nur mini asicht und es gächi minere Tochter guet dete, das segi au das was de Vater verzelli. Ich tüegi da alles fehl interpretiere und mini Tochter verzelli mir so sache wills mini erwartig isch und sies mir welli recht mache🤦🏻♀️😤
Bin echt stinksauer, mini Tochter isch sit dene bsüech mega Verhaltensuffällig, schlaft nüm richtig, macht wieder id Hose, het ständig Buche und brüelt mega viel, au gester nachdem die Frau weg gsi isch, isch sie mega zemenroche und het nurno brüelt, aie welli das alles nöd und mich agschreit es segi alles mini schuld, sie bliebi jetzt halt eifach nurno im bett dass sie nöd zum Vater müssi.
Au d Kita findet sie segi Verhaltensuffällig worde, mega passiv und spieli wenig.
Ich weiss echt nüme witer, ich han s gfühl egal was ich mach, ich chan mini Tochter nüme schütze. Es glaubt mer niemert.
Und wie die Behörde mit dem allem umgönd findi eifach nur denebet. Ich chan mini Tochter unter dene Umständ uf gar kein Fall det schlafe lah, de würd sie au niemals hei bringe egal wie fescht sie brüelle würd, für das isch de viel z Stoltz.
Die ganze Täg bi dem Vater sind für sie ja scho viel zviel.
Vielicht het ja öper tips wieni mit dem ganze söll umgah oder wie ich mini Tochter no schütze chan.
Danke schomal für eui tips, bin froh dases sones Forum git wo vielicht öpert ähnlichs erlebt het❤️
Kommentare
178
Manchmal muss man den Spiegel vorgehalten bekommen, eine andere Sichtweise zugetragen werden, andere Meinungen anhören - um zu reflektieren. Damit will ich nicht sagen, dass Deine Wahrnehmungen falsch sind und die Verhaltensweise Deiner Tochter gespielt, sondern einfach nur als Input, sich mal mit dem Gedanken zu befassen, dass es auch „anders“ sein kann als bisher angenommen. Die eigene Ansicht überdenken und Zugeständnisse machen, dass es beim Gegenüber (was keine negative Erfahrungen mit dem Vater gemacht hat) allenfalls anders aufgenommen wird. Manchmal ist man selbst so verbohrt, weil man eben die negativen Seiten und Erfahrungen von früher in sich trägt und nicht daran glaubt, dass eine Person sich ändern kann.
Wenn Du als Mami positiv an die Treffen herangehst, nicht vorher schlecht über ihn sprichst und negative Bemerkungen machst, so wäre dies vielleicht eine Hilfe.
Wohlverstanden, ich schreibe dies nur so als Gedankengang. Wenn Gewalt/Kindsgefährdung und bewusste Gefahren vorliegen, dann würde ich auch alles unternehmen, dass mein Kind geschützt wird. Ich will damit nicht sagen, dass Du nicht Recht hast. Ich bin nicht in der Situation um dies beurteilen zu können.
Möchte lediglich ansprechen, dass es manchmal auch um „Macht“ geht, wer Recht bekommt am Kind, wer mehr geliebt wird, wer das Sagen hat. Aber das Kind selbst möchte eigentlich nur Mama und Papa haben. Gerade wenn die Eltern getrennt sind, so sollten die Erwachsene alles versuchen, einen friedlichen Umgang zu pflegen. Könnt ihr zu Dritt was unternehmen - oder kommt ihr Eltern überhaupt nicht mehr miteinander klar ?
Vielleicht hilft eine Mediation, eine Seelsorge, ein Therapeut. Es werden noch viele Jahre vergehen bis Deine Tochter erwachsen ist. Diese Situation ist keineswegs eine gute Ausgangslage. Ihr werded immer verbunden sein durch die Tochter - ihr müsst dies klären. Zum Wohle der Tochter ♥️ Alles Gute