Mich würde mal interessieren ob heute noch Geburtsvorbereitungskurse besucht werden oder macht ihr das mittlerweile nur noch online?
Was habt ihr für Kurse besucht? Hypnobirthing oder sanfte Geburt? Oder bei der Hebamme oder im Spital?
Ich überlege mich auszubilden zu lassen, frage mich jedoch wie der Bedarf nach Corona aussieht?
Dachte ev habt ihr Lust mir mal ein paar Rückmeldungen zu geben😊
Lg Sabrina
Kommentare
217
1
es isch halt sehr individuell, ich zb. tuen mich selber scho sehr intensiv informiere, aber es git anderi die lernet so sache lieber imene kurs. es isch sicher nöd schlecht, wenn mer sich dezue usbildet!
80
440
250
169
43
81
@SHAYENNE Was isch denn für dich de Unterschied gsie zwüsche Hypnobirthing und Die friedliche Geburt, sodass du szweite denn besser gfunde häsch?
531
81
33
440
33
440
250
860
Ich ha bim erste Sohn de kurs gmacht, has eig. Oke gfunde.. informatione hani scho all gwüsst willi so ufgregt gsi bin und alles.googlet han 🤣 aber denke so gahts allne mamis bi de erst Schwangerschaft, was mir gfalle het sind die üebige gsi und massge wo de partner eus het derfe mache 🤭🤪
Bim zweite hania nüme gmacht Willis nös nötig gfunde han..
71
Ich finds sehr informativ( mengisch sogar zviel infos) schreckt einem ab. Am mentig gohts witter mit dem Partner, mache de kurs hauptsächlich für ihn damit er gseht hört und weiss was mir fraue dure mache müent und er mir zur sitte cha stoh 🥰 en teil wird vo de KK übernoh.
0
4
Ha mittlerwiile drü Mädels und has nöd bereut, kein so en Kurs gmacht z ha… ich ha uf mich und min Körper glost, ha mich nütem verschlosse und au kei Plän gmacht. Ha drü unterschiedlichi aber gueti Spontangeburte gha.
5
KK het 80% überno
würds bim erste wieder so mache!
81