Ich wür eher sälber Fencheltee trinkä wenn stillsch. Wenns bi 2-3 Löffel am Tag bliibt isches bestimmt nöd schlimm. Aber vo meh wird so viel ich weiss hüt abgrate.
So viu i weiss chönntisch dr Schoppe mit ganz liechtem Fänchutee mache, auso ds Teebütäli nume ä Minute la zieh u eis Bütäli uf Ei Liter Wasser. Süsch Tricks het dir dini Hebamme sicher o gseit/zeigt?
Ich han min chline vollgstillt... Und er het am afang recht buchkrämpfli ka und so viel luft .. flatulex het nöd ghulfe ka... Fencheltee het leider au nöd ghulfe.. ha denn Stillberaterin vom spital und mini Hebamme gfrögt wasi no sell mache, und han ihn Bigaia geh... Aber ebe es isch nöd vo hüt uf morn guet... Nach 1 monat Bigaia isch es ihm guet gange.... Obs wüükli a de tröpfli glege isch...?! 🤷♀️ Das weissi nöd... Vieli seget wenn mer stillt muess mer kei Bigaia geh etcetc, ich han no zwiebel und Milchprodukte vermiedet.... aber ich (ich red vo mir) 😁 find es schadet nöd probiere... Find das du dass selber chasch entscheide obs wetsch probiere 🥰 hoffe dis baby sini buchkrämpfli sind bald weg... 🙏😓
mer händ eusem chline au e dem alter fencheltee geh 1dl of 24std verteilt,ehm hets sehr guet to för sin buch
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
33
250
266
240
240
266
240
33
860
860
440