Trocken werden

snowangelsnowangel

860

Symbol
bearbeitet 12. 04. 2023, 06:16 in Entwicklung und Erziehung
Ab wann hend ihr eue chline ahgfange bi bringe ufm häfi/wc pipi mache ?
Und was und wie gönd ihr vor?

Ich mache ihn kein Druck wets wükli langsam ahgah... Aber er spürts nöd wenn chunt.. es lauft ihn plötzlich alles am beo durab und denn seit er "oh nei, jetzt chunts" ich schisse ihn nöd zemme sunder seg ihn ohh häsch pipi gmacht, guuet ... Und nachher tüemer ufm wc pipi mache oder du chasch alleig ufm häfi sitze.
Ich has im November probiert ka aber da het er angst ka ohni windle also hani abbroche... Und jetzt sit fritig wieder dra...

Irgendwelchi Tipps wie ich ihn debi chan helfe? 🥰

Kommentare

• Hoi @snowangel ☺️ ich ha bi mim kleine ahgfange ca 2 monet vor sim 3 geburtstag. Ha ihm gseit ou jetz hänn mir denn gli kei windle me,müehn mr schowieder go kaufe. Denn het er gseit,er goht mol ufs wc go bissle.. ( stuehlgang het er nur no ufem wc gmacht sit er 1 isch,weil er immer vertsopft gse isch)
    Denn hanni e youtube video gse vo einere wo gseit het me söll nur e trainerhösli ahxieh ohni unterhose weil bi de unterhose meine d kids es sinn wie windle eng ahliegend,denn meine sie sie könne dört au ine bissle... Ha das so gmacht. 1 mol isch öpis ind hose und denn nüm. 2 tag spöter het er denn au znacht kei windle me welle.. isch au nur 1 mol e "unfall" passiert. Bi erstunt dass das so guet klappt het. In dr spielgruppe hänn mi müettere gfrogt wie ichs gschafft ha dass er troche isvh weil bi ihrne kinder nonig klappt het. Denn hannis verzellt. 1 wuche spöter sind ihri kids au troche gse.
  • Oke muess nomal luege, hüt morge het er ohni unterhose au trainerhose a kah, nach 1 stund isches glich passiert.. 😁 hey aber mega guet dasses din chline scho so schnell im griff het 🥰😍
  • Vilicht isches eifach no zfrüeh für ihn😗 sunscht wartisch bis im früehlig/summer denn ka er umeblütle und denn klappts☺️
  • ich han d erfahrig gmacht bi mine jungs dass sies vo ellei plötzlich wänd. beidi praktisch vom eint tag uf dä ander und 2 wuche später au i dä nacht, ha nie druck gmacht nur s töpfli parat gmacht und ihne vorgmacht dass es guet isch. ah und im früehlig / summer ischs eifacher, weniger chleider a…
  • Es het hüt zum erste mal klappet er get ufm grosse wc pipi gmacht 🥰🥰 shäfi wot er nöd er seit er isch für de bebe.. 🤌🏽🤣 hoffentlich klapppts jetzt witerhii so guet.. und danke eu zwei liebi fürs schriebe! :)
  • @snowangel stimmt,min het au nie ufs häfeli welle,sondern grad ufs wc wie mir grosse☺️ toi toi toi das kunnt guet,nur lei druck mache und wenn er mol no windle will,denn isch das au ok. Ohni druck isch am beste😘
  • ohni druck mini isch 4i und noh windle ☺️ mir glich was anderi denken es klappt immer besser 👍🏻 de gross isch mit knapp 3 windelfrei gsi sie hät halt au es anderes tempo s hirni muess au gnueg riif sii☺️
  • ich wüsch mr das mini windel frei esch 😩…da inno es baby ha vo 4mon. alt esch esches so mühesam…! und si haut emmer ab weni ihri windle muess wechsle wenn si gaggi machet oder voll bislet het..echt mühesam.. si wird endi mai 3…! natürli machi kei druch überhaupt net, aber währ scho toll wenn si winder frei währ..!
    ich sag ihre eifach ame wetsch net lieber ufs wc ? chom sag mrs doch wenn nöchschtmau gaggi muesch mache gönd mr zäme ufs wc..!
    s‘einzige wo klappet esch wenn si ame teocke verwachet gohni ket ehre grad ufs wc, de sitzt si dört ich nebe dra mer rede den e bez und ergent einisch bislet si den und het freud. also si sitzt scho gern ufm wc…abr sage das si ufs wc muess klappet halt nonig.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum