Ständig gereizt, 2. Schwangerschaft

Hallo Zäme

Villicht kennt das au öpper... bi etzt mitm 2. Kind ide ssw25 und ich bi eifach ständig greizt und müed und trurig und kei ahnig..
Min chline 2.5 jährig trotzt zwar bitz aber isvh eigentli en total liebe... aber ich mag mich im moment eifach nöd zu ihm an bode setze und mit ihm spille oder sus was.. er chas zum glück au guet allei... isch öpperem au so gange und ab wenn gahts wieder verbi 😅

Kommentare

• Das isch mir o so gange🙈 Ihr erschte SS bini immer super glunet gsi u ihr zwöite ä richtige Drache😂 Ghört hets nar Geburt🤪
    Angii85
  • Hallo, isch bi mier chli ähnlich gsi. Han den Vitamin B gnu, den hets besseret. Das isch fürd Närve. Guets durehebe🙏
    Angii85
  • Ah wenigstens hörts nach de geburt uf 🤣
    Min maa hets ebe au scho atönt dasi chli en drache bi 😅🤭
  • Das kenni au guet 🙈 Het aber leider eis jahr nach de geburt nonig ufghört 😬
    Angii85
  • Ich bin jetzt i de 34 ssw und bi mitm
    Regebogebaby schwanger bi au immer viel gnervt und reg mi schnell uf oder Emotione sind au mega extrem🙈bi afoch au mega gnervt welli ase ruggeweh und rippe weh ha oder das me nümm so beweglich isch sich nümm guet cha alegge🙈de maa seit amel woher die schärfi wenni ihn wieder azicke😅
  • CelesteCeleste

142

Symbol
    bearbeitet 7. 03. 2023, 09:10
    ich au 😭 fintz mega schlimm... fauche alli ah und d'emotione gönd höch. han glaub au langsam min schwangerschaftsbonus ufbrucht, aber ich chan eifach nöd anders 😭😭😭
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum