Hallo zäme. Ab wenn chani miis Baby mim Velo mitnäh? Im Ahänger mit natürlich dr richtige Schale/Hängematte. Het epper erfahrig? Wie hend ier das gmacht? Miis Baby isch jetzt 6 wuche alt.
Wenni velofahre leggi en helm ah.
Es wörd mer jetzt ned em traum en senn cho mis baby hende ine hängematte z legge währen i vore metem helm ufem chopf velofahre.
Be mer au ned mol secher öb da erlaubt esch, glaub be eusem dörft mer met chend i de hängematte nor stosse ond ned as velo hänke.
Ich kenn au öper wo s baby mit 2 monet scho in ahänger tue het, sie fahrt sehr gern velo, aber chli wie en henker.. und jo ohni helm.. ich mach au e johr velopause wegem baby.. 🤷♀️
Mir hend eus es Lastevelo kauft, wo mer s'Maxicosy het chöne druf mache.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
80
425
Wenni velofahre leggi en helm ah.
Es wörd mer jetzt ned em traum en senn cho mis baby hende ine hängematte z legge währen i vore metem helm ufem chopf velofahre.
Be mer au ned mol secher öb da erlaubt esch, glaub be eusem dörft mer met chend i de hängematte nor stosse ond ned as velo hänke.
Aber we scho gschrebe, nor mini meinig
0
4
4
4
79