Hallo
Het öpper de wert au so knapp gha? Bi mir het mer de wert nach em nüechterntest gad so gnoh und mer het nöd wiitergmacht mit em grosse test.. jetzt mussi mit dem wert id ernährigsberatig... ich has etzt bitz übertribe gfunde.. bi bim erste kind au öppe uf dem gsi und nachm grosse test isch denn aber alles guet gsii... bi etzt nöd irgendwie übergwichtig oder so 🤷♀️
Was meinet ihr dezue oder wie isch das bi ru so gsi?
Kommentare
531
Bim gross hani au keis diabetes gha, der gross Test isch ok gsi. Und bi der chli hani so knapp de nüchtern-Wert gha & nit mal de gross test chänne mache…
Leider chames nit „afechte“. Han nit mal de Test chänne wiederhole 😉
1
ich han folgendes gfunde:
Wenn einer der drei folgenden Blutzuckerwerte erreicht oder überschritten ist, wird die Diagnose „Schwangerschaftsdiabetes“ gestellt: nüchtern: 5,1 mmol/l (92 mg/dl) nach einer Stunde: 10,0 mmol/l (180 mg/dl) nach zwei Stunden: 8,5 mmol/l (153 mg/dl)
die wert sind bi verschiedene quelle die gliche oder recht ähnlich. schwangerschaftsdiabetes het nüt mit übergwicht ztue, das chan au schlanki und sportlichi fraue betreffe drum wird au jedi frau druf testet. es isch au recht guet z behandle wemer ufd ernährig luegt😊.
57
D
79
Hoffe du chasch en guete wäg finde demit umzgah und dini schwangerschaft trotzdem gnüsse
57
Ich muss etzt eifach mal zum ernährigsberater 🤷♀️
7
57