Two under Two Mamitreff in Zürich

bearbeitet 22. 04. 2023, 20:38 in Zürich
Ich heisse Stéphanie, bin 34gi und han im Dezember mini zweit Tochter becho. Mini erst Tochter isch im August 2021 uf Welt cho. Aktuell bin ich grad im Mutterschaftsurlaub und würd mich mega freue, anderi Mamis kenne z‘lerne wo au bereits zweifach Mami sind (two under two) und Lust hend ufes Treffe (käffele, spaziere, kinde zäme spiele …). Ich wohne ide nöchi vo Bade, bin aber viel in Züri und bin gern bereit uf Züri z‘cho.

Freu mich vo eu zghöre.

Kommentare

• Hoi Stéphanie
    Ich wer interessiert dra mal öbis z‘unterneh. Ich bin 33 und au Mami vo zwei Meitli. Mini grösser Tochter wird im Summer 3 und die Jünger wird jetzt denn 1.

Würd mi freue. Liebs grüessli
  • Ich möchte dich auch treffen!
    Hab auch Mutterschaftsurlaub und habe den kleinen Neo dabei (4 Monate alt)
    Melde dich :)
    Manuela
  • Hallo zäme
    Bin 33gi und mutter vo 2kids.(3 und 2) wäre auch interessiert für treff und Sachen Unternehmen.

Lg Sarah
  • Hallo :) mein Sohn ist 14 Monate alt und wir gehen täglich spazieren. Glattbrugg und Stadt Zürich. Wir wären dabei ;)
    Liebe Grüsse, Sabina
  • Heey :) i wär au gern dabi.. du bisch min Zwilling ... han en Sohn wo im Aug 21 uf d welt cho isch und dia chli isch jetzt gad 6 mönet alt worda :) glg und würmi freua
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum