Mein Sohn ist nun 2 Jahre und hat noch nie eine Nacht durch geschlafen. Er schläft mit mir im Bett und mein Mann seit 2 Jahren auf dem Sofa. Er verlangt immer noch seinen Schoppen in der Nacht. Ich wünsche mir, dass er endlich alleine in seinem eigenen Zimmer schlafen kann, denn nach 2 Jahren bin ich einfach langsam dauerübermüdet. Hat jemand das gleiche erlebt und mir einen Tipp wie die Schlafsituation besser werden könnte?
Kommentare
57
Mir hoffet wenn denn no die letzte 2 zäh dusse sind, dases endlich klappt... en tipp hani abrr leider nöd 😅
860
Aber jedi wuche 1 löffel weniger pulvermilch ine tah bis es irgendwenn nur no wasser gsi isch... Das het sehr schnell klappet wos nur no 1 löffel pulver milch es dinne ka het, het er nüme welle trinke.... Er wird bald 3 aber wacht ab und zue immerno sehr oft uf i de nacht und macht Machtspielis mit mir... (Irgendöpis am verarbeite und sich kennelerne dass er jetzt übersich selber chan bestimme)
Wassi dir wet sege das dureschlafe isch vo chind zu chind anderscht... Vieli seget abendrituale helfet besser schlafe... Ich füere bi beidne chind de gliche abendritual, de chlinste 7 mönet schlaft jetzt im moment dure und de grosse het i sini knapp 3 jahre ca. 5 mal duregschlafe..
Min 7 monatige schlaft dure sit ich ihn i sim eigene zimmer tah han... De grosse het nöd welle allei schlafe...
Vlt chasch dine i sim eigene zimmer zum schlafe tue?
Chasch am tag nöd echli mit ihm pfuse? Mittags schöfli? Oder nächt abwechsle mit dim.partner zumindest am weekend...?
860
33
46
Was ich damit sagen will: das Flasche angewöhnen garantiert keine ruhigen Nächte. Einen Versuch ist es natürlich trotzdem wert.
Kannst du dich mit dem Papa abwechseln? Damit du zur mehr Ruhe kommst?!
Ich glaube, es gibt einfach Kinder sie viel Nähe brauchen und schlecht schlafen. Leider.