Liebi Fraue
Min Partner und ich hend jetzt sit 2 Jahr erfolglos versuecht schwanger z werde. Nach diberse untersüech isch jetzt klar das be mir alles in ornig isch und be mim schatz leider d spermie sehr schlächt sind, wohl wägeme testosteronmangel.
Gits da Fraue wo au i dere situation stecked?
Be üs laufts wohl uf e icsi use, wie sind da d erfahrige?
Danke für eui inputs und erfahrigsbricht.😊
Kommentare
268
Isch zwar ä Schock gäu aber glich guet ds wüsse würum dases nid klappet het bis jtze, oder wi geits dir drmit?
8
Irgendwie find ichs mängmal chli schwierig, das be mir alles guet isch und be ihm ned und ich ned chan hälfe d situation z verbessere. Wie isches dir @Crystal demit gange?
440
8
Danke dir viel mal fürs muet mache, mer hend im april de erst termin zum bespräche.
268
8
Danke viel viel mal für die liebe wort.
2
Ich bin ganz neu da und han au mal was welle dezue schribe.
Min Mah und ich sind jetzt scho über 2 Jahre dra a de Kinderplannig aber leider ohne Erfolg.
Mir sind inere Kinderwunschklinik Koppeli und hend hüt eusi zweiti Insemination chönne füehre. Min Mah het leider Diagnose becho dass er über 90 Prozent Antikörper bi Spermie het - so isch wahrschinlichkeit ufem normale weg sehr tüf.
Het öpert erfahrig i dem berich?
Danke für Rückmeldige.
268
8
Be üs chunt leider nur e icsi in frag, drum chani der leider ned wiiterhälfe bi de sach mit de insemination. Hoffe natürli ganz fest für euch dases klapped. Drücke d düüme.😊