Hallo zusammen,
Hat jemand von euch Erfahrungen mit den Bockshornkleesamen-Tabletten zur Anregung der Milchproduktion beim Stillen?
Hat euch das geholfen und wenn ja, wie lange hat es gedauert, bis es gewirkt hat?
die sind super! han die vo Dixa gha und es het mega guet gnützt. weiss aber nüme wie lang es duuret het, vilicht 1-3 täg? han sie denn abgsetzt, sobald sich mini milchproduktion ipendlet het, ca. 2 mönet nach de geburt.
Hallo @benuimMerci vielmol für dini Antwort…
Min chline hett ebbe nach de Geburt innerhalb vo 2 Wuche nid ganz sis Geburtsgwicht erreicht und ich han s Gfühl er hett nid eso viel Milch. Würd das gern neh zur Unterstützig.
I has sehr hochdosiert gno, het aber bi mir leider nüt gnützt, ha de irgendwenn müesse abstille wöu d milch trotzdem geng weniger worde isch🥲 aber ha o fründinne wos gnützt het, würd auso säge usprobiere schadet sicher nid🙂
Ich has au übere mehrere Monate gno und viel Stilltee vo Weleda trunke und alkfreies Bier (Sonnwendlig oder Leermond (Bio)), würkli 0,0%). het bi mir sehr guet gwirkt und i ha 16 Mönet gstillt bi ca. 8 Mönet hani au mal gmeint es hört jetzt denn aber s isch doch immer witer gange erstunlicherwiis^^
gutes Gelingen 🙏🏼
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
6
Min chline hett ebbe nach de Geburt innerhalb vo 2 Wuche nid ganz sis Geburtsgwicht erreicht und ich han s Gfühl er hett nid eso viel Milch. Würd das gern neh zur Unterstützig.
15
Ig ha das ou gno. Zimmli lang gäg di 4-5 mönet sicher. 3 mau täglech.
Ha dezue ou no stilltee gno. Isch när supper gange so.
44
169
425
174
18
gutes Gelingen 🙏🏼