Erfahrungen mit Bockshornkleesamen-Tabletten

Hallo zusammen,
Hat jemand von euch Erfahrungen mit den Bockshornkleesamen-Tabletten zur Anregung der Milchproduktion beim Stillen?
Hat euch das geholfen und wenn ja, wie lange hat es gedauert, bis es gewirkt hat?

Kommentare

• die sind super! han die vo Dixa gha und es het mega guet gnützt. weiss aber nüme wie lang es duuret het, vilicht 1-3 täg? han sie denn abgsetzt, sobald sich mini milchproduktion ipendlet het, ca. 2 mönet nach de geburt.
  • Hallo @benuimMerci vielmol für dini Antwort…
    Min chline hett ebbe nach de Geburt innerhalb vo 2 Wuche nid ganz sis Geburtsgwicht erreicht und ich han s Gfühl er hett nid eso viel Milch. Würd das gern neh zur Unterstützig.
    benuim
  • Hallo
    Ig ha das ou gno. Zimmli lang gäg di 4-5 mönet sicher. 3 mau täglech.
    Ha dezue ou no stilltee gno. Isch när supper gange so.
  • I has sehr hochdosiert gno, het aber bi mir leider nüt gnützt, ha de irgendwenn müesse abstille wöu d milch trotzdem geng weniger worde isch🥲 aber ha o fründinne wos gnützt het, würd auso säge usprobiere schadet sicher nid🙂
  • Bi mir nützts leider au nüt. Einzig de Milchfluss isch ringer, was aber däfür däzue füehrt dass oft Milch uslauft 🙈
  • I neme si au ond fende es hilft guet. Eventuell chasch au nocblu oumoe zom aregge wenn s chend ned so vell mag agleit werde
  • Ich wörd ä gueti Stillberoterin IBCLC kontaktiere. Isch 3x vode Chrankekasse zahlt. Ich würd kei Experiment mache.
  • Ich has au übere mehrere Monate gno und viel Stilltee vo Weleda trunke und alkfreies Bier (Sonnwendlig oder Leermond (Bio)), würkli 0,0%). het bi mir sehr guet gwirkt und i ha 16 Mönet gstillt bi ca. 8 Mönet hani au mal gmeint es hört jetzt denn aber s isch doch immer witer gange erstunlicherwiis^^
    gutes Gelingen 🙏🏼
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum