Suche ufgstellti Mami's, Umgebig Effretikon

Hoi zeme. Ich bin eh 26 jährigi 3-fach Mami vo liebe und ufgstellte Meitli. Es wär schön uf dem Weg öper (oder mehreri?) derfe kennezlerne wo sich drüber wür freue zeme eh schöni ziet zeme verbringe. Segs mal ufen spaziergang mit mine hünd und chind, oder mal ohni chind zum dureschnufe. Mal en lustige abig unter fraue oder eifach mal chinderziet wo alli mitenand derfed spiele. Ich bin offe für beides und bin dere meinig; mamis bruched anderi mamis. Wer verstaht das suscht so guet wie mir wases heisst mami zsi. 😊 ich freue mich dich/eu derfe kennezlerne.

(Ich bin vo tagelswange, neb effretikon/winti umgebig, suscht eifach mal google)
Amandasimi99

Kommentare

• Hallo
    Ich bin 23 und bald 2 fach mami. Mir wohned z nüeri, und mis erste meitli ish au e sehr liebi aber zrugghaltendi. Vlt chan mer sich ja mal kenne lerne😊
    Naemi
  • hoii, ich wohne in gutenswil (bi volketswil) mir sind viel in effi, da ich lang in effi gwohnt han... bin au 3fach mami und hend au en hund, wür mi freue dich und dini familie kennezlerne
    Naemi
  • Cool, danke für eui antworte. Ich schrieb eu eh privati nachricht. 😊
  • Hallo ich bin 22 und habe einen 5 Monate alten Sohn. Ich bin vor kurzem aus Deutschland nach Züri gezogen und suche ein paar nette Mamis :)
    Naemi
  • Hallo ich bi 23 und ha en 7 monate alte sohn. Ich wohn z winti und heti au intresse dra ander mami's kenne z lerne :) lg
  • heejj ✨️ bi 29 und mami vonere 3 Jährigi Tochter und mene 4 mönet alte Sohn. Wohne in Winterthur neuhegi wür mi freue vo dir zlese lg arjeta
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum