Kaffee in der Stillzeit

Hallo Zusammen :)

Ich habe jetzt oft beides gelesen, dass Kaffee trinken in der Stillzeit ok ist und auch das mann das gar nicht machen soll…
Ich wollte mal wissen wie eure persönliche Erfahrung damit ist. Wen ihr Kaffee trinkt und dan stillt, wird euer baby aktiver und „hibliger“ wegen dem Koffein oder macht das eurem baby gar nichts?

Kommentare

  • Ich glaub das isch bi jedem anderscht.. müesstisch probiere.. ich stille und min chline merkt nüt weni mal eis trinke..

    Me derft ja bis zwei tasse trinke und am beschte nachem stille so hets denn bis zur nächste stillmahlzit scho es bitz koffein abbaut... 😎 Gnüss din kaffi 🤍
    fabe
  • Ig ha lang gstillt und mini 1-2 selte mol 3 kafi am Tag trunke, au ide Schwangerschaft. Am verhalte vode chinder hani gar nüt gmerkt.
    Das wirsch de sicher gseh, falls es so wäri.
    Wied snowangel seit, gniess din Kafi 😊 und suscht gits au koffeinfreie kafi zur not.
    fabe
  • Ich stille im moment au und trinke täglich 1-2. Ich merke da nüd, ich sälber merke koffein aber eig ai nid. Mini limite isch 2 pro tag, wenns mal meh wird nimi eis ohni koffein. Hani ai ide ss scho so gmacht.
    fabe
  • Ich han am ahfang jewils nur bis am 12i kaffi trunke, damit de koffein bis zabig abbaut wär. gspürt bi de chli hani nüt. denkes wenns für dich passt wirds au fürs baby passe :)
    fabe
  • Ich merk bi mim Sohn kei veränderig. Ich trink 2 am Tag.
    fabe
  • Ich hab auch bei beiden meiner Kinder 1-2 Tassen Kaffee pro Tag getrunken. Ich denke, du kannst es - wenn du das Gefühl hast es tut dem Baby nicht gut - mal versuchen ein paar Tage wegzulassen und dann siehst du recht rasch ob es eine Veränderung bringt oder nicht.
    fabe
  • Ich trink au 1-2 Kaffi und mini chlii merkt nüt☺️👍
    fabeLiraa
  • Mir isch au vo de hebamme empfohle worde nur bis zum mittag kaffi ztrinke, das koffein abbaut isch bis am abig. Am namittag hani den jewils eine ohni koffein trunke.
    fabe
  • Ich trinke 1-2 pro Tag, de zweit am Namitag vorem 14:00 Uhr. Ha aber nöd s Gfühl, dass s Koffein die Chlii beeiflusst 😊
    fabe
  • ich habe sogar 3 tassen getrunken, einfach der letzte nach den Mittag. alle 3 kinder haben nichts gemerkt (aber ich merke den koffeim auch nicht wirklich)
    geniess deine tasse☺️
    fabe
  • Bi jetzt voll am stille und trinke mängisch 3 oder 4 tasse kaffer au am abig
    chan nix säge bi minem chind schlaft siter 1.5 monat isch durch iner nacht also glaubi macht ijm das nüt
    aber tues doch chli teste und beobachte :) du merksches em beste was guet tuet ☺️
    fabeLillyFee
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum