Urlaubtipp im Sommer

Het öbber e Tipp fürne Ferieort wome guet mitem Auto cha erreiche? Irgendwo in Italie oder Südfrankrich… schöne Sandstrand, ruhigs Meer, geeignet für Kinder? Cha es Hotel sii oder au Appartment. :) mercii

Kommentare

• mir si letscht herbscht z cap d'agde gsi, mega sandstrand u im summer muess dört dr bär steppe, het Wasserpärk, Dinopark etc.
    AnDu88
  • Es git in Frankreich mega viel schöni feriehus mit pool und chasch au luege das de pool umgittert isch weg de chinder ich finds super. Mir werded das jahr mit eusi zwei lusbuebe dethi gah (Avignon) strand isch denn so /- 2 stund entfernt. Vo Züri het me aber 7 stund mitem auto. Mir werded denn i de nacht abfahre wenn sie pfuset 🤭
    AnDu88
  • Ich finde Bibione in Italien echt schön
  • Ich chan Bibione, Jesolo und Caorle (weni mi nit irre, alles Region Venetien) empfehle. Sehr schöni stränd, vili chinderhotel/appartement.
    Das jahr gä wier wieder mal uf Bibione. 🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum