Hallo liebe Eltern,
meine Tochter wird im August 5 und dieses Jahr wünscht sie sich zum ersten Mal eine Party, bei der sie dann auch Freunde einladen darf.
Natürlich möchte ich gerne, dass es ein schöner Tag für sie wird und sie mit ihren Freunden Spaß hat. Gleichzeitig will ich aber auch nicht zu viel Programm machen weil ich die (doch noch recht jungen Kinder) nicht überfordern möchte.
Deshalb bitte ich hier um eure besten Tipps.
Was für Erfahrungen habt ihr bereits gemacht bei Kindergeburtstagen?
Was kam gut an und was kann man weg lassen?
Ablauf, Spielideen für die Party, Eventuell Ideen für Gastgeschenke,... und was euch sonst noch so zu dem Thema einfällt.
Ich bin gespannt und freue mich auf euren Input.
Liebe Grüße
Kaffeelöffel
Kommentare
860
Esse hämmer quetschis, kiri, wienerli, Sirup Wasser für derletere jensti salatsorte... (Viel zviel) esse gsi und dtorte natürlich...
chinder findet aber eig mega schnell Beschäftigung kei sorge 😊
Wo machet ihr aber dparty ine odet use?
778
Mi Bueb isch au scho iiglade gsi und die hei es meeega züg gmacht mit Motto, mega Deko usw. aber ig cha das nid 😅
Ha au s gfühl dene wird doch bi üs do inne schnell längwilig. Guet vilicht machi mer au eifach zvill Gedanke 😂
Aber s Festli mit de Family und Gotti möche mer normal im gmüetliche rahme dehei ❤️
Ah ig ha denne a sim 3. Geburi es grosses Fest gmacht, mir si neume imene Hüsli gsi mit vill platz dusse und hei au einigi chinder mit Eltere iglade, Hüpfburg und vill Esse organisiert… Aber es isch eifach zuuuu vill gsi…er isch 1. total überforderet gsi vo dene Gschänkli und de vile Lüt und 2. i bi dr ganz Tag nume gsecklet, bi 2 Täg under duurstress gstande mit vorbereite/organisiere usw. Ig ha dr Tag vo üsem Sohn überhaupt nid chönne gniesse und do hani gseit so öbbis machi niemeh.
Aber i liese gärn no Tipps vo anderne 😊
46
Danke für deine Tipps!
860
Da würd ich sogar mit spiele haha vieeel Spaß denn!!! 😍