Hormonumstellung nach Geburt

SaaniSaani

7

bearbeitet 13. 04. 2023, 13:36 in Geburt
Ich han mal en Frag bezüglich de Hormome nach de Geburt. Ich han vor 6.5 Mönet entbunde. Ich han ih de SS 15kg zuegno. Leider han ich nie chöne stille. Han die erste 3 Mönet abpumpet.
Ich han leider imerno keis bizli abgno, im gegeteil ha sogar no 3 Kilos dezue becho, obwohl ich mich gnueg beweg und uf Ernährig tuen luege..
Nach de Geburt han ich au es grosses Problem metem Schwitze und mit Stimmigsschwankige au echli mit Depressione zkämpfe. Wie lang het das bi euch brucht, bis sich das alles gleit het?

Kommentare

• ich bi im Mai 22 Mami vo mim 3. Chind worde. Ich bi jetzt 3 kg liechter als bi de geburt (ha i de ss 25 kg zuegnah) bi de andere 2 ischs gnau so gsi. bis min buch ‚weg‘ gsi isch und ich ufem alte gwicht gsi bi +/- 1,5-2 jahr. ich ha jetzt au s gfühl gha nach 6 monet ich well abneh. Ernährig apasst, sport gmacht obwohl ich mit dene 3 gnueg bewegig ha und es isch nüd passiert nach 2 monet so luege. Es git Körper wo eifach länger bruched als anderi.. bi de erste 2 ischs denn au auf eimal abe ohne das ich gross was gänderet ha. es wird jetzt au so passiere. nur nöd stresse lah. Bis ich d Hormon wieder einigermasse im Griff gha ha isch ca. 8 monet gange. ich bi hüt na meh weinerlich und sensibler. das leit sich denn namal nach em 1. Jahr ;-)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum