... Alles ist richrig....
Unser sohn 9 monate alt, kann nicht selber einschlafen.
Er braucht unsere nähe beim liegen oder wir tragen ihn in den schlaf.
Wir geben ihm diese zeit bis er es selber erlernt hat, jedoch an manchen tagen ist es sehr anstrengend.
Wir möchten ihn nicht in den schlaf schreien lassen. !
Braucht dein baby-kind auch dich zum einschlafen. Falls ja, wie macht ihr es bei euch zuhause.
Einfach mal so aus neugier. Im echten leben ist bei den anderen familien immer sonnenschein und niemand hat probleme.
Danke für deine offenheit
Kommentare
778
Wir haben Familienbett und Junior tragen wir dann nach dem einschlafen in sein eigenes Zimmer. Momentan hat der Grosse eine Phase in der er sehr ängstlich ist im dunkeln und deshalb in unserem Bett einschlafen möchte. Die Kleine bleibt bei uns.
Jede Familie hat ihren eigenen Weg und für uns stimmt es so wie es ist ❤️
333
8
0
0
860
6
Unseri Tochter 3J brucht au no kurz Ifschlafbegleitig. Ich han die erste 20 Mönet gsillt zum ischlafe. Jetzt müend mir nur kurz dezue ligge. Klar isch es mängisch astrengend aber d Zyt vergaht so schnell und ich wirds bi unserem zweite Kind genau glich welle mache mit Ischlafstille, will ichs öpis vom natürlichste find wos git.
425
15
0
116
14
Git aber au mengmol öbig, döte still ich Sie i üsem Bett und blieb ligge mit Ihre bis Sie ischloft... Verwache tuet Sie im
Moment ziemlich hüfig i de Nacht.. so all 2-3h... tue Sie denn eifach stille kurz und legg Sie wieder ane...meistens schloft Sie gad wieder ih... isch aber nöd immer de Fall 😊
0
669
Die grossi bald 3 johr alt , dueni in schlof begleite also si ligt i ihrem zimmer im bett ich sitz am bode nebem bett verzelle ihre es gschichtli denne machi toni box a und si lost musik oder gschichtli vo dört und schloft einisch i. ich blib so lang bi ihre bis si ischloft und das isch sehr unterschiedlich mal sinds 20min mal 1h🙄😅…aber so im durchschnitt 35min würdi säge.
aber froget mi net was ame los isch bis ich si is bett due🤪 ei kriiiiiiiise ame 🙈 bis ich si bett fertig mache mein gott ahhahaha….
windle wechsle ei kampf, pijama azieh au si haut ab ich sekle hinde noche🙈 si isch den so voll ufreit… nede jede obe aber oft😅
5
Vorer habi ihne gstillt und denn ischer so im halbschalf gsi und denn hani ihne is biistellbett gleiht und den ischer jedesmal erwachet und het nümm welle schlafe.
Jetzt hend mir das neu (unbrucht) kinderbett weg tah und diräkt es 160er bett dri tah.
jetzt still ich ihne im ligge und denn isch är im halbschlaf und spielt mit sinem nuschi oft nu bis zu 30min ellei im zimmer bis er ihschlaft.
Glaub eifach das das ablegge ihne immer gweckt het und in panik versetzt het🤷🏼♀️ aber veli is bur zuefall
217