Wie habt ihr eure Partner kennengelernt?

bearbeitet 21. 04. 2023, 05:58 in Plauderecke
Hallo,

wie der Titel schon sagt, interessiert mich wie ihr eure Partner kennengelernt habt.

Ich freu mich auf eure Geschichten.

LG
Kaffeeöffel

Kommentare

• Ich habe ihn auf Tinder kennengelernt und 3 Wochen später waren wir zusammen. Keine grosse Geschichte, aber so wars😝
  • Ich war mit 16 jahre in der badi mit meinen eltern
    Meine mutter quatschte eine gruppe jungs an, ob sie mich mit in den ausgang nehme.
    (mega peindlich).
    Einer gab mir seine nummer.
    Heute mein mann und vater von unserem sohn.
    🤣🙈
    aennGlöösxainasnowangelMedo
  • är isch mi ungerstift gsi 🤷‍♀️🤓
  • Kennengelernt mit 16ni imne Club, i ha ihn ghasst will er eifach nervig gsie isch, er und sind beste kolleg händ a dem obig e wett abgschlosse wer mi zersch bechunt 🫣😂.
    händ üs den würkli jedes wuchend im usgang gseh und üs aber nochere ziit us de Auge verlohre, 3 johr spöter hemer üs per zuefall i de stadt troffe und es isch Liebi uf dä 100 blickt gsie 😅
  • Elitepartner 😂🙈
  • Min Ex het e schwöster gha und min jetzig maa isch mit ihre zäme gsi. Mier hend üs gfunde nach dem bedi beziehige id brüch gange gsi sind....
  • Er isch Stammgast gsi ide Bar woni dazumal gschaffet ha 😄
  • Anere Party. Er isch Türsteher gsi und ich ha a de Kasse gschafft. En Tag spöter hani minere beste Fründin verzellt ich heig de künftig Vater vo mine Chind kenneglernt. das isch 16 Jahr här. Hüt hemmer 3 Chind🥰
    Mamelo
  • Badoo und im April 2 Jahre verheiratet und im August 10 Jahre zusammen und seit dem 5 März 2023 Eltern von einer kleinen Tochter😊

Wir hatten uns 3 Tage gesehen und kamen zusammen lernten uns in der Beziehung kennen😊
    Glöö
  • Wir haben uns auf einem Open Air kennengelert (Guter Kolleg vom Freund meiner Arbeitskollegin). Haben uns aber beide nicht wirklich beachtet, da er gerade frisch getrennt war & ich keine feste Beziehung gesucht habe. Haben uns dann 1 Woche danach per Zufall wiedergesehen. Tja… nach 2 Monaten waren wir ein Paar und nach 4 Monaten sind wir zusammengezogen. Inzwischen Eltern zweier wundervollen Kindern. 😊
  • Min Partner und ii hend üs vor einem Johr in Zürri an dr Seepromenade kennaglernt.

Er isch gegaüber vu miar uf am Bänkli gsessa (ca 3m Abstand) und zwüsched üüs isch en Strossakünstler uftretta.

Irgendwenn hend sich üsseri Blick troffa immer und immer wieder bis er schlussendlich an miar verbi gloffa isch und i ihn agsprocha han 😄 Am nögsta Tag hemmer üsseres ersta Date kah und darauf öppa no 3 bis er miar gsait het, dasser verliabt isch ! Sit döt unzertrennlich ❤️
  • Han mine über e Datinapp kenneglernt. Da sin kolleg aber am gliche Ort gwohnt het wie ich und er mich paat nal det gseh het bin ich Ihm ufgfalle het sich aber nie getraut mich azspreche über Datingapp het er mich den gfunde und mich agschribe und es het eigentlich scho alles passt rr isch min Seeleverwante 😇. Und etz hemmer en 6 Monat alte Sohn und chönd nöd glücklicher sie🙊
  • Im Badoo😉 sid 2015 zäme, im 2018 ghürate und im 2019 isch eusi Tochter uf d Welt cho♥️
  • Silvester ime Club 31.12.16 Schicksal ksi. Er het mi nie agsproche...es het sich ergeh will en andere wo det ksi isch na liecht is Spiel chu isch. Sit 21 ghürote und sit mai 19 mami vume meitli❤💥💫
  • Uh irgendwie scho lang her. 2008 i de gliche grossfirma gschaffet, teilwies monate enand nöd gseh, 2013 zeme eis go trinke und so zemecho, viel schöni reiseferie gmacht, 2017 ghürote, 2018 en hund zuetue, 2019 isch tochter uft welt cho, 2022 üsä sohn 🥰
  • Übernä Datinghomepage, isch scho achzäh Jahr här
  • U de du Kaffeelöffel?😇
    Esperanza
  • Gueti frag Crystal 😃
  • Mir kenne üs scho sit mr chind si. Mit 17ni hets gfunket, mit 23i, vor 13 jahr heimer ghürate u ir zwüschezyt hei sech vier wunderbari chind drzue gseut😍
    Glöö
  • Uf de dating app lovoo, sit Februar 23 verhüratet und sit März 23 Eltere vomene chline Sohn🥰
  • Er isch en sensual hobby photographer gsi und ich ha gern Fotoshootings gmacht 😊 nach paar jahre gegesitige support uf Instagram hemmer denn paar shootings zemme gmacht und en tanzvideo ufgnoh und so simmer zemme cho.. jetzz hämmer zwei chline radaomaker dazue.🤭
  • Bi mir ischs e so gsie, er isch gast gsie bim Restaurant wo ig gschaffet ha, si beidi den ire beziehig gsie, den isch bi beidne beziehig usenand. Und dr zuefall hets weue dasi e wohnig gsuecht ha, so simer iz gspräch cho, das er e mitbewohnerin suecht, si es jahr Wg kolege gsie bis me isch drus worde. Iz simer sit 4 jahr ghüratet u hei 2i wunderbari kind.
  • im usgang z nacht am 3😅
  • Ich hab meinen auf Badoo kennen und lieben gelernt. Wenn alles gut geht werden wir gegen Ende Jahr 2023 Eltern. Wir sind aber erst drei Monate zusammen.
    Glöö
  • Ich ha mine dur de privati Religionsunterricht kenneglernt, also eigentli dur sis mami wo mini Lehrerin gsi isch. Ha nöd gwüsst das ihri chind (2 söhn) im änliche alter gsi sind, het immer gheisse sie seget viel z’alt niemmer kenni si. Den het sie Krebs gha und ha de kontakt mit ihre bhaltet und irgendwenn wieder troffe und bi dem treffe hani min mah kenneglernt und 1 jahr spöter zeme cho und au gad ghürate. Also hend eus ih de beziehig/Ehe kenneglernt ☺️
    snowangelPrimeli
  • @MelanieF ich find dini mami hammer !! 😂👏👏👏
  • Er isch min Oberstift gsii sind aber ersch 5Jahr nach de Lehr zäme choo, hend eus aber ide Lehr scho chlii inenand verlueget gha 😂☺️
  • Tinder😂1 Treffe und für euis beidi isches klar gsi.. han mini gross Liebi gfunde..1 monat spöter simmer scho zemmezogge.. und jetzt nomal es Jahr spöter werdemer im September Eltere vo euisem Meiteli❤️
  • Ah ja und euisi Hochziit isch im Juli 2023🤗🤗🤗❤️
  • Ig ha mi maa vor 7.5 Jahr uf Lovoo kenne glehrt u mir hei üs o grad ufä erschr blick verliebt. U hüt si mr stouzi euterä vo 2ne Supergirls u chönte nid glücklecher si zämä❤️
  • Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 4. 04. 2023, 19:56
    Bim schaffe 😅 im verkauf, erscht bestfriends gsi ( abr scho emmer flirty) und es het gfunkt. sit 10johr zäme sit 3johr ghürote. 2kinder ☺️. ha min beste fründ ghürote..
  • Tja han min mah vor 13 jahr datet ubd ihn den ganz fies lah sitze (ja würkli uf en fiesi art🙈😅 bi aber jung gsi)
    und nach 10 jahr perzuefall wieder gseh und verliebt und jetzt eltere vome chline bueb🥰🥰🥰
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum