Hoi zäme
Würd gern ufhöre stille, mini Tochter chunt jetzt Aptamil 2 über... ich han aber trotzdem no recht viel milch und d‘brüst spanned sehr... chan mir öpert vlt helfe und sege wie ich dmilchproduktion chan stoppe (oder das halt eifach weniger chunt)
Oder wie ich am beste vorgoh chan?
Danke 😘😊
Kommentare
6
Due viu Salbeitee trinke das hiuft drgägä. U schüsch chasch bim FA ga ä Tablette hole wos gad sofort stoppt😊
778
Salbeitee trinke isch au guet. Lueg eifach dass kei Brustentzündig bechunnsch. D Brust sött immer weich si, das isch wichtig!
Die Tablette nützt eigentlech nur öbbis wenn gar nie hesch afo stille, sprich im Sptial direkt nach de Geburt.. wenn scho längeri Zit gstillt hesch, hört d Produktion dur die Tablette nid eifach vo 100 uf 0 uf.
Aber am Beste lütisch anere Stillberoterin a vo de LaLecheLiga die schaffe ehreamtlich, oder imene Stillambulatorium vom Spital, die chönne der am Beste uskunft gä.
6
425
262
168
14
Aber mini brüst sind jetzt recht prall und volle söll ichs idemfall nöd usstrieche bis weich sind?? Sry fals ich komischi frog stell😂 aber will milchproduktion nöd no meh arege... aber sie sind recht prall
778
14
174
14
0
425
4
14
0
4
14
5