Han e muetter wp vermuetlich narzistisch isch, jedes mal wenn mir eus treffet akzeptiert sie mini entscheidige ned. Chlini bispiel sie will ade chinde schoggi geh u ich seg nei u sie git trotzdem u seit isch doch glich. Sie wirft mer vor dassi chinde krank mache ich ned guet uf chinde chan luege. Wennich grad en schoppe vorher geh han u mis definitiv kei hunger hät (kenne mis chind besser) seit sie mir "han nonie eso ne mietter gseh wo dchinde verhungere laht!" nimmt mer schoppe us de hand u versuecht mim bab zgeh. Wennich mal kei unterliebli für de gross 3 jährig ned debi han schind grad umetoped u gschwitzt hät gits sprüch wie was bisch du für e muetter hesch keo wechselkleider debi.
Bla bla isch viel e besseri muettee wie du isch standart. Sie hät mer 2 mal wuchebett zerstört und es drama abzoge mit mim ma gstritte u zu mine schwiegereltere gange über min ma go motze. Jedes mal wenn mir eus treffet gits bi mir es tüf u fühl mi lang depressiv. Hät öper ähmlichi erfahrig? Händer mir tipps?abstand neh nützt au ned so würkli. U kennt öper en therapie das zufarbeite (au sit de chindheit wie en fuessabtretter behandlet worde u immer krittisiert, jahrelang ines ansers land zu de grosseltere abgeh worde als chind (kindsgi alter) u eltere 1 mal jährig 3 wuche cho go bsueche. Chamer das überhaupt ufarbeite? Glaune schäde sind gross sowie selbstliebi sehr wenig. Für tipps würdich mich sehr freue!
Kommentare
425
Würde auf alle fälle hilfe holen um das aufzuarbeiten, von heute auf morge geht das sicherlich nicht aber so psychische themen sind ja immer eine etwas längere geschichte.
Sich von der eigenen Mutter zu distanzieren braucht sicher einiges aber wenn es dir sonsehr schadet und du das gespräch scho öffters gesucht hast, so würde ich aus selbstschutz den kontakt wohl auch minimieren
240
1
Liebs Grüessli
335
0
Ich würd dir drum mega has Herz legge zunere Psychologin z gah. Sie chan dir ja au helfe wied im Moment demit chasch umgah, nebed em ufschaffe.
Ich wünsche dir viel Chraft🍀
240
240
142
aber: di besti entscheidig vo mim ganze läbe! ich bin so glücklich und befreit, und so gsund wie nie zuvor ❤️ ha's kein einzige tag lang bereut.
du schuldsch dinere mueter kei kontakt. au dini chind nöd... was bringt ihne sone person im läbe wo sich so benimmt? e fründin wo dir so sache seit würsch ja au nöd bhalte oder?
240