Hallo Zemme
Hüt nacht hani en mega schock gha woni verwachet bib. isch sie plötzlich uf de Buch glege und kopf uf de site. Han sie nachem stille wieder uf de Rucke gleit. 3 stund spöter wo sie het welle trinke sgliche gsi. Wieder uf de buch. Tagsdure macht sies scho länger aber zruckdreieh schafft sie no ned. Gits öppis wo mer degege mache chan? oder hendrs amel eifach so glah? han scho angst das sie irgendwann mitem Kopf geg abe witerschlaf.
Kommentare
2
250
531
8
860
Ich han mal wegem Milch Stau müesse is spital für 3 täg und dete hani de chlinste müesse mitneh. Sie hend dete nur schline bettli ka und dete her er sich immer uf de buch dreiht..
Die ärzt hend nöd so toll gfunde und hend mich ständig zemmegschisse dass das nöd guet isch er derft nöd eso schlafe.. nachem 5te zemmeschiss hani gseit guet denn dreiet sie ihn wieder zruck und bliebet sie grad dete stah und tüend sie mal luege. Er het sich nach paar minute grad wieder kehrt...
Isch wükli müehsam dass es überall so verschiede gmacht wird. Du kennsch dini chli am beschte und weisch was sie scho chan. 🤍
778
9
Min chline isch vo ahfang ah en buchschlöfer gsi nachts isch da so schlimm gsi han en nöd chöne uf de rucke tue oder site do het er kei 5 min gschlofe. Sit er 1 monet alt isch schloft er au nachts ufm buch und het immer guet de chopf dreiht, natürli bin ich aber gar nöd guet am schlofe gis han immer möse luege.. jetzt isch er au 6.5 mönet alt und uf alli mögliche arte voralem tuet er au scho krabble und im schlof den au mängisch.
223
3
2
afang hani tagelang nöd gschlafe🤣aber jetzt hanis akzeptiert. han imme dütsche forum glese das es schlafsäck zum abinde gitt. find daa aber anormal eifach si lah
64