Baby trinkt und isst nichts während ich auf der Arbeit bin.

Hallo zusammen.
Kann mir vielleicht jemand weiterhelfen.
Mein Baby (6m) will nicht aus der Flasche, Becher, Löffel und sonstiges trinken. Wir haben alles versucht er drückt es gleich weg und schreit. Ich arbeite seit einer Woche wieder und pumpe bei der Arbeit Milch ab.
Brei akzeptiert er auch nicht er will nur die Brust. Ich weiss nicjt mejr weiter hatte jemand auch solche probleme?

Lg Katarina

Kommentare

  • Ist bei mir das selbe. Sie trinkt nur Muttermilch direkt von der Brust. Flasche akzeptiert sie nicht und Brei je nach lust und laune. Meine Kinderärztin meinte einfach immer wieder Flasche anbieten ä, wenn sie hunger haben, trinken sie schon. Meine trinkt teilweise bis zu 9 stunden nichts. Bis ich zurück bin.
  • Es kommt auch nicht auf die Flasche an. Ich habe ca 40 verschiedene Flaschen insgesamt gekauft. Für nichts🤣
  • Bei mir wars wie bei euch. Allerdings habe ich erst gestartet mit dem arbeiten als sie 1 Jahr alt war. Ich habe dann aufgehört mit pumpen und sie hat als ich nach Hause kam und vor dem Schlafen leer getrunken. So hatte ich das Gefühl sie hat dann wenigsten genug von der Menge. Schoppen hat sie nie genommen, immer mehr begonnen zu essen.
  • Okay, danke.
    Kinderärztin het den ebe au nur gmeint gha wenn er hunger het den nimmt ers scho.. aber er brüelt so richtig fest sobald er fläsche gseht oder en becher 😅 bi brei macjt er smul au gaht zue.. hüt hani aber möse früehner vom schaffe cho wels so schlimm gsi isch.. er isch au am zahne und sit 3 wuche immer wieder so krank villicht isch das au alles weg dem..
    @ enelaa isch den dini chli unruhig gsi dehei wenn sie jetzt 9 stund nöd trunke het?
  • @katarina
    Ja sie isch scho amel unruhig. Min Partner het möglichkeite zum sie verbizrbinge. aber bis jetzt nöd nötig gsi. Sie het scho unruhigi Phasene. aber mir hend hoffnig das sie irgendwann de Shoppe nimt.. :-( ich möcht langsam au abstille ehrlich gseit
  • Jo i het au möglichkeit zum hei cho, möcht ich aber lieber nöd isch scho au ufwändig.
    Hoff es klappet bald bi eu mitm Shoppe. Bin jetzt auch chli beruhigter wenn i weiss dass das 'normal' isch.. vo mim grosse hani da gar nöd kennt er het alles akteptiert gha.
  • so hert wies isch rate di meiste wirkli ah, eifach z chind lah hunger ha.😞
    aber verhungere tüe sie nit ih der nacht trinke si ja hüfig au 12h nix :)
    drücke dume dases bald besser gaht 🍀
  • @LillyFee danke dir🌷
    mir gebet ihm jetzt weni am schaffe bi brei und er akzeptierts guet und isch au nöd unruhig.. milch will er nöd gseh wenn i nöd do bi. Aber alles guet er isch glückloch.. und chunt aber nachts hüfig bi mir und trinkt vor🙈
    LillyFee
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum