Baby 7 Monate keine Lust auf Brei

lina97lina97

2

bearbeitet 11. 04. 2023, 08:57 in Babykost und Rezepte
Hallo zemme,
mini chli 7 mönet möchti eifach kei brei esse.egal was fürtige.Blw hemer au probiert klappet nöd. am liebste will sie eifach nur all 2-3 stund ad brust und fertig. zwinger chamera ja nöd . het öpper glich idee oder en tipp?

Kommentare

• Wie gsehts us mit fingerfood? Het sie interesse dra? Wen ja den würi mal e so ahfange mit kochtem/dünstem gmües als stick it hand ge und luege wie sie ds findet ☺️Ich han im moment eine bi mir wo au ned wet aber defür alles wo mir mitem bsteck esset wet er umbedingt ha 😂
  • Min gross isch ai so gsi. Brei hani den la sii und eifach immer blw ahbote wenn mier gesse hend. Aber würklich afe ässe hedr den erst woni abgstillt han mit eppe jährig. Er isch aber hüt nu mit fast 2i en schlächte ässer
  • Mine isch 9 mönet und nimmt nur schoppe…
  • Mache laa :) mer macht sich verruckt mit so Themene will mer überall lisst dass mit 7 Mönet UNBEDINGT ässe münd. Bütischs immer mal wieder ah, irgendwenn nimmt ers denn :)
    Ich wür nöd zwinge, das macht nur, dass er denn frustriert isch und no weniger wett ässe.
    Ich schick der ganz vill guti Gedanke :)
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum