Hallo ihr lieben
Mein 4 jähriger Sohn beisst seit einigerzeit alles und jeden. 😞 er hat es sich von seinem kleinen Bruder abgekuckt als er in der Beissphase war also wegen dem zahnen. Der kleine macht es mittlerweile nicht mehr dich der grosse hört einfach nicht auf. Er beisst nicht fest also nicht immer aber es ist sehr mühsam. Habt uhr Tipps? Hat das schon mal hemand erlebt? Danke eich 😅
Kommentare
46
Was machst du denn wenn er beißt?
Wie reagierst du da?
In welchen Situationen macht er das?
Bist du sicher, dass das beißen nur daran liegt, dass er das beim Bruder gesehen hat oder könnte es auch noch andere Ursachen geben?
9
860
Chasch ihm ja sege dass es dir wehmacht und dass es dich trurig macht wenn er bisse tuet, chasch ihn sicher au erkläre wiso dass de chline brüeder macht dass zänhli chömet und dass ihm zahnfleischli bisst, sie verstönds imfall recht guet...
Was au chasch mache wenn er nöd würd ufhöre mitem bisse isch ihm en persönliche bissring geh und seisch ihm er derft nur det ine bisse... Irgendwenn sött er das nüme so cool finde... Ganz sicher isches e phase, chli grenze usprobiere und luege wie mami druff reagiert.
Ihn is Zimmer schicke allei go spiele isch füf ihn vlt ja gar keis problem..
Ich wür denn ehner vlt echli zruckhaltend reagiere und sege dass het mich jetzt trurig gmacht dass mich bisse häsch, aber nöd vo ihm weglaufe sundern bi ihm ernst sitze blibe eifach kei mimik mache.. so het mir mal de Kinderarzt mal de Vorschlag geh, es isch zwar nöd ums bisse gange aber mitem haue.. es het recht schnell ufghört..
Denn het er sich selber afange haue han ihn gfrögt wiso er das macht und dass ich nöd wet dass er sich selber haut und han ihn kuschlet.. ich has ihm eimal gseit und ha denn irgendwenn nüme druff reagiert woni gseh han dass er sich immerwieder selber haut. Er het denn schnell gmerkt das bringt nüt mami oder papi lueget gar nüme..
9