Übelkeit beim Autofahren während Schwangerschaft

snowangelsnowangel

860

Symbol
bearbeitet 16. 04. 2023, 18:19 in Schwangerschaft
Helloo...

Soo sit sletschte Schwangerschaft vor 9mönet gahts mer während Autofahre meeega übel als würi migräne übercho... Nennt me glaubs seechrank? (Also och fahre nöd selber) wenni im bus oder zug bin passiert das nöd.
Bald gömmer mitem auto id ferie und mir fahret ca. 7 stund.. 🙃🙂 was chani gege die übelkeite mache. Ich find das soooooo müüehsaaam!
Ich ha das vor de Schwangerschaft nööd ka

Kommentare

• Mir hiuft Itinerol rächt guet bi Reisechrankheit.
  • Ich han mier vom Husarzt Motilium la verschribe 😉 (isch ja leider sit 2020 rezeptpflichtig). Ich hans au sit der letscht schwangerschaft, vorher isch mer nie schlecht worde 🙈…
  • mir gahts genau glich sit ich schwanger gsi bin. dezue hani immer no ohredruck debi. hesch es au nur als Bifahrer? wenni selber fahre gahts
  • Ohhh ja de ohredruck Hani au... Omg icj ha denkt mit mir stimmt öpis nööd bi sp froh bini nöd die einzig 🙈
    Ich chan kei Auto fahre also bini immer bifahrerin 🙈

Motilium muesso mal probiere itinerol het mer leider nöd ghulfe 😭
  • Kennsch Stugeron? Das sind so tablette di helfed mega gege Reiseübelkeite bi bus zug und autofahre bi en mega fan di hemmer als dhind scho immer übercho☺️
  • Ohje du armi😓 ja ich kenn das au guet bi mir isches lustigerwiis umgekehr vor de schwangerschaft hani mega Reisebeschwerde kah und jetzt nüme so🙈Eigentlich alles was scho gseit worde isch hätt ich dir au empfohle und dezue würi nah öfter pause mache, vorallem bi dini langi reis jetzt, chli frischi luft, bei usschütle, umelaufe, mir het au amigs sehr ghulfe wens feister en spalt offe gsi isch und ich 1 finge use ghebt han🙈 und immer Wasser debi haa zum chli trinke🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum