Operation an den Hoden - Erfahrungen

Nalan83Nalan83

669

bearbeitet 25. 04. 2023, 12:56 in Gesundheit und Medizin
min chline hed nur ei hode im hodesack de einte isch irgentneume obe imene kanal de wird au net abe rutsche.leider muess er den operiert werde si hole de einte hode den abe.

het öper erfahrig mit dem ,au scho erlebt?
wie isch OP ? hend si den fescht schmerze?

ha bez angscht gfallt mr gar net das er i dem junge alter scho en OP muess mache mit vollnarkose aber leider muesses si😞..!
goht zwar no es zytli beses so wiit esch denkes so im oktober, er wird endi september 1 jährig..!

das mit se hode gits no oft, und i de meischte fäll rutsch de einte hode au abe schinz, aber leider bi mim bueb net..!

währ froh um erfahrigs bricht.

danke❤️

Kommentare

• de Begriff heist HODENHOCHSTAND
  • Hallo, tue gern mitlese, mi bueb het en pendelhode, evtl gleithode. Falls das so wer müesst me au operiere. Er isch jetz 2 und davor immer alles unufällig gsi...
  • Mine hets etz gad vor churzem müsse mache.
    Ich glaube am meiste schmerze het mis mamiherz gha. 😅Er het nie gross über schmerzeklagt. Mir hend au nie die volli dosis medis müesse gä.
    Am nöchste tag hemmer hei chöne und dehei nie problem oder so gha.

Hammers viel schlimmer vorgstellt gha.
  • @jazy wie alt esch er den ? i ha mega angscht😫😞…vorallem vo de narkose…er isch doch no so jung..! heter am nöchschte tag nüt gha alles guet gsi ? also kei schmerze und ao demfau?!
  • Min sind eher chli spat gsi. Er isch knapp 3.

Nei, mir sind am tag druf hei, hend ehm uf d nacht nomal irfen sirup gäh und nacher het er nüd meh deglich ta und mir hend ihm somit kei medis meh gäh.
    D narkose het er tiptop weggsteckt.

• ich hoff min chline steckt das au schnell wegg 🙏🏽❤️…narkose und so
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum