1. Untersuchung

Hallo zusammen

Wann hattet ihr eure erste Untersuchung und was habt ihr auf dem Ultraschall gesehen? Ich habe heute meine erste Untersuchung und bin nervös, da ich mich auch gar nicht schwanger fühle… keine Symptome mehr 😱

Kommentare

• Mini erste US hani bim bueb bi 7+1 und bim meitli bi 7+3 gha. Bim Bueb hets usgseh wiene chlini Crevette 🍤 🥰 miteme starke Herzschlag und bim Meitli hets usgseh wienes Gummibärli mit chline ärmli und beindli 🥰 au mit starkem Herzschlag.

Das nervös bisch isch absolut normal, will me au nid weiss was chunnt und wasme wird gseh.
  • Ich han min erste Untersuch ahfangs 8 ssw kah🙈 bi mir het mer au es pünktli mitemene Herzschlag gseh😍 so es wunderschönes gfühl gsi 🤗Weg de Symptome also ich han erst symptome ab de ca. 10 ssw kah😅 vorher hani gaaaaar nüt gspührt, han eigentlich au nöd mal checkt dass ich schwanger bin han nume den sehr lang mini täg nüme becho darum hani den mal en test gmacht🙈
  • So ich habe die Untersuchung hinter mir, der Herzschlag war sehr kräftig und unbeschreiblich 🥹 leider wurde bei mir noch ein Myome festgestellt aber das soll wohl nicht weiter schlimm sein 🙏
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum