Hallo zusammen
Macht jemand das gleiche mit?🤣bis vor einem Monat ist mein Kleiner alle 3 stunden gekommen. Im Moment jedoch muss ich ihn alle 2 Stunden nachts stillen.
hesches moll mit däm versuecht?
Falls ärs nit grad sofort sugt, hilfts mängisch wenn de dr Suuger liecht an Gaume drucksch. So hetts bi uns denn plötzlich klappt.
@enelaa94 Wie meinsch wird nöd akzeptiert?
Ich stille mine 9 1/2m all 5std am tag dure oder je nach lune vo ihm nach bedarf. Ih de nacht isch er ih de letsche zit all 3std cho 😅
@Swissmom Ja han scho alles mögliche probiert. Han sicher 40 verschiedeni mitlerwile.. @sxaina Sie verweigerts . wenni schaffe trinkt sie eifach gar nüt bis ich hei chume🥹 Klar wenni 8 h schaffe muess min Ma sie schnell verbibringe. het au gern scho abgstillt, aber ebe unmöglich wenn sie nöd us de fläsche trinke chan
Ohje chan sie scho us fläschene trinke wo röhrli hend? Wen ja probier mal muettermilch det dri ztue. Vielicht hilfts ☺️Aber verstahni das isch scho sehr ahsträngend
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
4
145
64
145
5
hesches moll mit däm versuecht?
Falls ärs nit grad sofort sugt, hilfts mängisch wenn de dr Suuger liecht an Gaume drucksch. So hetts bi uns denn plötzlich klappt.
64
Ich stille mine 9 1/2m all 5std am tag dure oder je nach lune vo ihm nach bedarf. Ih de nacht isch er ih de letsche zit all 3std cho 😅
5
64
145
64