Nachts:
Langarmstrampler und 1,0 Tog Schlafsack bi 20Grad
Am Tag :
10-15 Grad Leggings Langarmbody und Wollwalkoverall und Jersey Mütze
Ich ha immer na de Fuessack druff woni aber uf Ziite klappe damit wens den trotzedem sehr kalt isch dasi de Fuessack über dFüess/Hüfte cha zue mache oder mal e decki drüber due.
Hüt isch bi eus fast 17 grad gsi da hani de Wollwalk weg gla und es Jäggli azoge dafür e liechti Decki über dFüess da.
Bi dem Wetter findi isch wichtig das nachem Zwiebelprinzip schafsch, schnell schichte wegneh und schnell druff due. Im Zug/ Bus schnell alles abzieh und dusse wieder azieh.
wie alles scho gseit und wichtig isch immer luege dass sie nöd schwitzet, will wenn mer dänn öppis abzieht werdets schnell chrank. vorallem baumwolle isch en kalte stoff. mit 100% wolle muess mer sich nie gedanke mache, will die füechtigkeit ufsuugt.
Ich kann wolle-seide kombis empfehlen. Im nacken kannst du zudem immer den check machen: er soll warm, aber nicht schwitzig sein. (Hände und füsse sind bei babys dafür nicht geeignet)
Grundsätzlich sagt man bei babys eine schicht mehr als bei erwachsenen
Hallo, wir hatten auch so eine Phase. Etwa 6 monate lang (als sie in der Kita war), jetzt nach einem Jahr ist es deutlich besser. Wie alt ist dein Sohn? Geht er au in die KiTa?
@Joyce Interessant ☺️Meine MuVa-Beratung hat erklärt das man ab dem 3. Monat gleich viel anziehen soll und überhaupt nicht mehr mehr als bei uns erwachsenen 😅🙈
Ich wür scho eher e schicht meh alegge, will im Kinderwage Sitzez nur und hend eher biz kälter, mir als Erwachseni wo eus denn ständig beweget hend ja denn viel wärmer. Aber mer cha guet biz spielle mit Jacke if und zue oder Decke drüber und eme Mützzli, so chammers immer biz apasse. Vorallem sWetter chehrt ja u schnell und Sunne isch denn schnell weg und chalt.
Ich lege au glichvill a wie eus Erwachsne. Und wenns ned ganz klar isch, chli meh als eus! Wenner ufem Spielpi umerennt und spielt heter sicher wärmer, und genau nur im Chinderwage bitzli chüäler. Eusi Chli het bis jetzt amel Langarmbody und Hose/Socke agha und denn halt im warme Sack im Chinderwage. Bim useneh hani sie inen Overall ta oder bi öpperem dehei amel je nach Wärmi nanen Pulli drüber.
Ja han ja obe gschriebe vom grosse und denn unde vo eusre Chline🙈 sry chli unklar!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
425
Langärmliger strampler und schlafsack (tog 3)
Haben nachts knapp 20grad
Am Tag
Body und drüber einen pullover, unten nur strumpfhosen oder noch hosen drüber
Wenn es raus geht einen dünnen overall drüber und im Wagen liegt noch der Winterfusssack (der ist je nach Temperatur natürlich offen... )
3
Langarmstrampler und 1,0 Tog Schlafsack bi 20Grad
Am Tag :
10-15 Grad Leggings Langarmbody und Wollwalkoverall und Jersey Mütze
Ich ha immer na de Fuessack druff woni aber uf Ziite klappe damit wens den trotzedem sehr kalt isch dasi de Fuessack über dFüess/Hüfte cha zue mache oder mal e decki drüber due.
Hüt isch bi eus fast 17 grad gsi da hani de Wollwalk weg gla und es Jäggli azoge dafür e liechti Decki über dFüess da.
Bi dem Wetter findi isch wichtig das nachem Zwiebelprinzip schafsch, schnell schichte wegneh und schnell druff due. Im Zug/ Bus schnell alles abzieh und dusse wieder azieh.
0
8
Grundsätzlich sagt man bei babys eine schicht mehr als bei erwachsenen
5
5
3
223
240
223
3
223