Wickeln und anziehen

sxainasxaina

64

bearbeitet 4. 05. 2023, 21:38 in Entwicklung und Erziehung
Min chline isch 10m und tuet immer soo blöd bim wickle und kleider ahlege. Ich mach das alles uf de wickelkommode. Es wird immer schwieriger und müehsamer. Er wird mega lut, hockt den immer und dreiht sich. Isch das es phase? Und wie mached ihr das am beste? 😅😅 ich gib ihm im moment mini kopfhörer oder mis portemonaie alles andere wirft er weg

Kommentare

• Ich han das im moment au er wird jetyt in 3 täg au 10 mnt. was guet hilft isch zeichetrickfilmli laufe lah und am beschte am bode wickle, det bliebt er ruhig...
    Am Anfang hets guet ghulfe ihn öpis id hand geh aber irgendwenn het ee mich durchschaut und het au alles weggrüehrt 😂 msl luege wie lang das mite zeichetrickfilmli no klappt.. 🤭
    Bi min erste Sohn hani das au ka und ab und zue klappts guet ab und zue isch terror und ich schwitze als wäri en marathon grannt bisi beidi fertig han.. 🙃 also das wird no es zitli gah leider..

Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum