Ich wände mich mitnem echli tabuisierte thema ah euch. Churz gfasst: Ich ha en starchi Libido und für mich ghört sex definitiv zu de beziehig. Ich wür mich freue, mehrmals ide wuche intim z wärde. Bi mim partner isches echlii andersch, vo ihm us chund öpe 1x ide wuche d initiative. Wenn ich mich möcht nöchere denn chund er mängisch au in stimmig, mengisch lenkt er echli ab und de höri au grad uf, wott ja nüt erzwinge. Aber es isch frustrierend und au wenni weiss, dasis ned persönlich darf neh; Ich ha de immer sofort s gfühl ich sig ned begehrenswert. Au vorher hani das gfühl gha aber vor allem jetzt ide schwangerschaft hani immer meh angst, dass es min körper eifach nüme attraktiv findet.
Je meh ich google und drüber nachefrage desto meh fallt mir uf, dass es bi de allermeiste umgekehrt isch: er wott, sie ned. So fangi ah mich echli z schäme und mich z frage, ob mit mir was ned stimmt? Gids da usse welchi wo mitfühle chönd?
Kommentare
669
262
76
Ich akzeptiers eifach und versuech mer andersch witer z helfe🤭😉 chani nur empfehle😆
108
5
Eine het immer gseiht er will nit em Bebe gah ahchlopfe. meh het im nu 100 mal chenne säg, dass er sicher ni soo en lange het 😂 sisch eifach schis chopfkino gsi ☺️ darum machdr nit z vil gedanke und denn tue doch du dine körper chli sälber verwenne ☺️
2
778
148
3
Aber nach de Schwangerschaft isches dafür uuu ufregend gsi wie wemmer eus frisch nomal kenne glernt hend☺️
3
4
860
Ich vereckks 😭🤣🤣🤣
262
4
76
in der Schwangerschaft vor, manchmal können einem da auch
Sexspielzeuge helfen.
Es gibt da echt viele verschiedene Sexspielzeuge, vielleicht
einfach mal was ausprobieren und schauen, wie es weiter geht.
2