Möglichkeit von Zuhause aus zu arbeiten

Hallo ihr lieben😊

Ich wollte mal Fragen ob jemand von euch, auf der Suche nach einem Job ist, bei dem man trotz Arbeit rund um die Uhr bei seinem Kind/ seinen Kindern sein Kann☺️ Habe diese Möglichkeit entdeckt, weil ich nicht mehr in meinen Job zurück wollte, wollte alles von meinen Kindern miterleben, immer für sie da sein können aber trotzdem unabhängig von meinem Mann Geld verdienen und genau das kann ich jetzt😊. Möchte diese Möglichkeit gerne mit euch teilen😍 Falls du mehr darüber erfahren möchtest, melde dich gerne, dann sende ich dir Informahionen zu, damit du dir ein klares Bild machen kannst😊
Mama21sxainaCappuccino92zuzu

Kommentare

• Würd mii wunder näh, was das für en job ish 😁
    Fabal
  • Mich würds au wunder nä
    Fabal
  • Und was esch es den für en tolle Job😀🤪
  • @Elllla Ig tippe uf öbbis Schneeballsystem-Mässigs 😅 seit mer mis buuchgfüehl
    Lauraannahalejandra2camilaEJCsara_abdPingumichal
  • Es handlet sich um keis Schneeballsystem. Die Firma existiert siht 1978 und das würd sie nid wenn’s eins wär. Händ sogar lüt vo dePolizei wo bi uns schaffe und das würde sie aau nid wenn’s eins wär. wer ehrlich inträsse het döff gärn schriebe und wär nid söll aifach wihter scrolle😉
  • Network-Marketing isch glaub s Stichwort ;). Isch nöd verbotte, ich würds trotzdem nöd mache. Grad im Hiblick ufd Neuerige vom Dateschutzgsetz per 1.9.23 werded so Sache immer heikler 🤓
  • Aber wieso chame de nid grad eifach vo afang a dri schribe um was fürne Job dases goht? Spart dir Zit und anderne au, de melde sech au nur die Lüt wo würklech interesse hei.
    Es isch nid bös gmeint aber so Posts hingerlöh irgendwie e bittere nachgschmack… rein us erfahrig. De het me freud dases evtl. e Job git wome bide Chinder cha si und de isches irgend sone Tele- oder Networkmarketing Firma.
    Celeste
  • Aber wieso ish networkmarketing grad öbbis schlächts? Khunnt aau bitz druff aah, bi wellere Firma das meh schafft, was meh füre Infrastruktur het. Und sish nüt unwohrs dra, dass meh bi de Kinder kha sie und näbebi schaffe, meh muess überhaupt nüt investiere, meh kha nur gwünne. also meh het überhaupt nüt zverliere. Ha die möglichkeit nur welle teile, will ich kha schaffe und bi mine Kinder sie und ha denkt goht sicher villne andere mamis aau so, das sie das gärn würde😊 und wieso ich nid grad gschriebe ha wases ish, will ich unsers Konzept keinem möcht ufdränge😉
  • und @Thea würd mi sho mega interessiere, wieso das mit de erneuerig vom Dateschutzgsetz immer heikler wird😊
  • ich schaff vo dahei us als treuhänderin. wenn ihr en ernsthafte job vo dahei wend usüebe, denn gönd richtig buechhaltig oder it. oder schaffet als tagesmüettere. das ha sich je nachdem au ziemli lohne. villicht au nachhilflehrerin. es git so viel möglichkeite. aber so marketingsache und vertrieb empfiehl ich nid. selbstständigkeit isch au es thema, aber es muss halt verhebe. wenn epper e job abütet, aber kei transparenz zeigt, denn isch das eifach nöd. falls epper mit dem gedanke spielt sich selbstständig mache, schicket mir ne kurze beschrieb und ich säg grad obi's würd mache und wenn ja wie ihr mönd vorgo. muss doch müeter unterstütze😊.
  • und nei bruch kei neui kunde. aber es brucht meh selbstständigererwerbendi fraue
  • Fabal schrieb: »
    Hallo ihr lieben😊

Ich wollte mal Fragen ob jemand von euch, auf der Suche nach einem Job ist, bei dem man trotz Arbeit rund um die Uhr bei seinem Kind/ seinen Kindern sein Kann☺️ Habe diese Möglichkeit entdeckt, weil ich nicht mehr in meinen Job zurück wollte, wollte alles von meinen Kindern miterleben, immer für sie da sein können aber trotzdem unabhängig von meinem Mann Geld verdienen und genau das kann ich jetzt😊. Möchte diese Möglichkeit gerne mit euch teilen😍 Falls du mehr darüber erfahren möchtest, melde dich gerne, dann sende ich dir Informahionen zu, damit du dir ein klares Bild machen kannst😊

Ich bin intressiert.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum