@BAS ich bin mit meinem kind in den laden und habe mit ihm den LETZTEN Nuggi gekauft. Und als er kaputt gebissen war,hat er ihn selbständig entsorgt und nie nach gefragt,wo sein nuggi ist
i ha eifach alli nuggi abgschnitte🙈😅, denn isch si am morge verwache hets is mul gno gluegt und gseit „mami kaputt“ den hani gseit gang mol die andere go hole hets si au gseh das alli kaputt si. de hani gseit oh nei si alli kaputt gange, villech wel du bez grösser worde besch..sind si kaputt gange oyeee..! de het si 1min villech brüellt und den niemeh..si hets den losi, ha bedenke gha das si am obe net cha schlofe i de nacht brüellt aber sisch überhaupt net ne fall gsi..! si het nur ei zweimol danach gfrogt gha und thats it sit den kei nuggi meh..! ha natürli zur sicherheit eine versteckt fals si zu fescht truuret und net schloft ect…aber alles guet gange ..!
obs die richtigi methode isch isch die anderi frog😅 aber es het super klappet..! alles andere het net klappet ha alles versuecht gha nuggi baum samichlaus osterhaad ect…
Hie genau zgliche,
Mi sohn het aui nuggis verchätschet,
Ha im gseit i koufe kener me,
In hets gstört di kaputte nuggis znugele de het er se sälber fuhrt gschosse u nie me gfragt😁
Vellecht a ne nuggi baum hänke? Oder d nuggifee holt alli schuller öber nacht ab ond em gegezug schenkt si eim öppis?
Weisses ned ha es dume chend ond dem hani eifach gseit es dörf nöme 😂
Ich glaub i dem alter isches scho schweiriger de nuggi los werde,.die chline chasch nüme verarsche 🤣 min het sin nuggi 2 wuche vor sin 2te Geburtstag verchätscht und ha au gseit es isch kaputt. Er hets zwar vermisst has gmerkt dass er amiga us reflex sini schmusse decki bim ihschlafe is mul het welle tue aber er het zum Glück nie danach gfrögt oder brüellet... De zweiter het jezt ahgfange dass ers nüme.wot und chätscht au druff und spuckts use 🍀🍀🍀 hoffe es bliebt debi haha...
Ich denkewär mine 4 gsi heti er gseit neue chaufe in coop. De schlitzohr seit au wenn en spielzüg kaputt gah mami neue chaufe in coop 😁🤭 aber wär weiss chasch es ja probiere es paar löcher mache oder ganz wegschnide und sege es seg kaputt... Oder ebe nuggibaum oder nuggifee wie Mamelo seit...
Chasch au bis wienachte warte und am wienachtsma mitgeh und de wienachtsma bringt in denn es gschänkli... Viiiieeel glück !!! 💚💚🍀🍀🍀🍀🍀
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
669
obs die richtigi methode isch isch die anderi frog😅 aber es het super klappet..! alles andere het net klappet ha alles versuecht gha nuggi baum samichlaus osterhaad ect…
193
Mi sohn het aui nuggis verchätschet,
Ha im gseit i koufe kener me,
In hets gstört di kaputte nuggis znugele de het er se sälber fuhrt gschosse u nie me gfragt😁
425
Weisses ned ha es dume chend ond dem hani eifach gseit es dörf nöme 😂
860
Ich denkewär mine 4 gsi heti er gseit neue chaufe in coop. De schlitzohr seit au wenn en spielzüg kaputt gah mami neue chaufe in coop 😁🤭 aber wär weiss chasch es ja probiere es paar löcher mache oder ganz wegschnide und sege es seg kaputt... Oder ebe nuggibaum oder nuggifee wie Mamelo seit...
Chasch au bis wienachte warte und am wienachtsma mitgeh und de wienachtsma bringt in denn es gschänkli... Viiiieeel glück !!! 💚💚🍀🍀🍀🍀🍀