Oktober Baby 🍂🫶🏽

Hallo Zämme 🫶🏽

Mir esch ufgfalle, dass es no gar kei Gruppe vo de Oktober Babys 2023 hed.
Geds de paar Wunder wo au denn uf d Wält chömed? 🤍

Kommentare

• Hooi, ja üses zweite chind sett denn ufd Welt cho 😊
    Sami97
  • @laurac Uuuh soo schön wüsseder scho was es werd? Oder lönder euch überasche? 😊
  • @Sami97 ja mir bechömed en chline brüetsch für üses meitli. 😍 Und bi eu ischs erste?
    Sami97
  • @lauracOooh sooo schön alles gueti üch🥰 ja be eus esch es s erste :)
  • Danke eu au ☺️ schön, wüsset ihr sgschlecht Scho?
    Sami97
  • Ooh ha di vergesse markiere @Sami97
    Sami97
  • @laurac Jaaa be üs geds es Meitli💖
  • @Sami97 schön 😊 ja finds schön hemmer ez denn beides. Finde zwar für meitli näme einfacher zfinde
    Sami97
  • Das stimmt fende au es ged extrem vell schöni Meitli näme, aber beides ha esch defür umso schöner 🥰
  • Ja sehr und schlussendli Hani nur ghofft es geht dem guet 😊
    Sami97
  • Huhu zusammen...ich schleich mich mal kurz zu euch rein. Bei uns ist der Kinderwunsch abgeschlossen, daher hätte ich noch ganz viele Sachen wie Newborn,-BabyKleider für Jungs oder Unisex in Farbe weiss, gelb, beige von Grösse 50-86 günstig zu verkaufen. (CHF 2-3.- /pro Stück)
    Laufgitter, Maxi Cosi Autositz, Babytrage Bondolino, Spielzeug, Stillkissen sind auch noch zu haben.
    Wäre schön, wenn jemand ander noch Freude daran haben kann oder froh wäre um gut erhaltene preiswerte Occasionsartikel.
    Bei Interesse einfach melden und PN schreiben.
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum