Schwieriges Einschlafen

Hallo zusammen

Wir haben jeden Abend das selbe Theater und brauchen für das Einschlafen meistens 1-1.5 Stunden😢 unsere Tochter ist bald 9 Monate alt und kann nicht alleine im Bettli einschlafen sondern muss bei uns in der Trage sein. Hat uns irgendwer Tipps wie wir es besser machen könnten? Langsam nervt es uns nur noch jeden Abend einen solchen Kampf zu haben bis sie endlich schläft…

Danke und LG Cöre

Kommentare

• Lese gern mit..
  • Meine kleine ist jetzt 9 Monate und bei uns sieht es auch so aus , seit der Geburt ist es bei uns auch schwierig.Die ersten 7 Monate konnte sie nur mit der Swing to sleep einschlafen, mitlerweile reicht stillen .Aber ich muss mindestens 1 stunde bei ihr liegen, damit sie in den Tiefschlaf findet. Ich staune wenn andere Babys einfach im Bett einschlafen,so etwas kennen wir nicht🤣ich glaube man muss es einfach akzeptieren, auch wenn es hart ist.In einem Jahr sieht die Welt anderst aus.
    Cöre

• @enelaa94 das kennen wir eben auch nicht das sie wie andere Babies einfach in ihrem Bettli alleine einschläft😂 du hast recht - am besten die Situation akzeptieren🙉 schön zu hören man ist nicht alleine😂👏🏼
  • Meine Kinder schlafen beide noch nicht alleine ein (7j. und 3j.) müssen sie auch nicht… ich geniesse das abendliche kuscheln. Ich lege mich einfach kurz daneben. Aber mittlerweile sind es nur noch 5min von den früheren 1,5-2h 😂

Meine Tochter schlief anfangs auch nur in der Traghilfe ein, sie brauchte die Bewegung und den Körperkontakt, um in den Schlaf zu finden. Nach ein paar Monaten wurde es besser und da reichte das in den Schlaf Stillen aus.
    Durchhalten, es wird besser 💪🏼❤️ bei mir war es so, dass je mehr ich mich über die Situation geärgert habe und einfach krampfhaft wollte, dass die Kinder endlich einschlafen, es nur noch schlimmer wurde. Sie spüren die innere Anspannung sehr gut und finden dadurch auch schlechter in den Schlaf. Ich hatte die Situation akzeptiert und bin entspannt ran gegangen…erst dann wurde es besser.
    Cörejoyy
  • @AnDu88 das stimmt - merke auch wen ich unruhig oder genervt bin dann schläft und schläft sie nicht ein - ich glaube ich muss an mir selber arbeiten und die Zeit einfach geniessen. Ich liebe es auch die Nähe zu meiner Tochter doch es gibt Tage an denen ich einfach müde bin und meine „Ruhe“ haben will😂🙉 danke für deine Worte - es ist wirklich schön zu hören es gibt viele andere Babies die auch nur in der Trage oder mit Stillen einschlafen🫣
    AnDu88Sami97
  • Cöre schrieb: »
    @AnDu88 das stimmt - merke auch wen ich unruhig oder genervt bin dann schläft und schläft sie nicht ein - ich glaube ich muss an mir selber arbeiten und die Zeit einfach geniessen. Ich liebe es auch die Nähe zu meiner Tochter doch es gibt Tage an denen ich einfach müde bin und meine „Ruhe“ haben will😂🙉 danke für deine Worte - es ist wirklich schön zu hören es gibt viele andere Babies die auch nur in der Trage oder mit Stillen einschlafen🫣.

Das du ab und an einfach nur genervt bist und deine ruhe willst ist total verständlich und normal.
    Das schlaf oder einschlafverhalten wird sich noch sooooooo oft ändern mal is positive dann wieder ins negative
    Cöre
  • Wir haben unsere Kinder herumgetragen und dann kurz vorm Einschlafen ins Bett gelegt. Nach einer Weile haben wir sie dann schon ein bisschen früher hingelegt und so weiter. Irgendwann gings dann mit direkt hinlegen. Zu Beginn mit Streicheln, Händchen halten usw. Irgendwann reichte dann Nuggi und Einschlafmusik/White Noise. Beim Grossen klappts, bei der Kleinen (6 Monate) je nachdem. Vielleicht hilfts! Aber die Kleinen sind wirklich sehr unterschiedlich. Und natürlich bei Krankheit oder z.T Entwicklungssprüngen brauchen sie wieder mehr Nähe, bis jetzt konnten sie nachher aber wieder zur Ruhe finden im Bettchen. Mal schauen wie‘s weiter geht!
    CöreSami97
  • @Groan wen hend ehr gmerkt das de rechtig zytponkt esch zum is bettli legge - also wen merkt mer das sie chorz vor em schlofe send? Mer legge eusi tochter eifach is bett wen si ehri arme schlaff loht lo hange - sig jo es zeiche das si am schlofe send😂
  • Ich han uf d‘Auge gluegt. Sobald sie sochli am zuega gsi sind und denn wieder uf, wieder zue, usw. Und irgendwenn bliebets chli lenger dune und denn zb is Bett legge. Mengisch gönds denn namal uf, aber sie sind hoffentlich scho gnueg im Schlafmodus. Wenns denn doch wieder brüälet, wieder ufeneh und namal chli beruhige und wieder anelegge, wenns am zuefalle sind. Spöter chamers denn vlt scho ide Phase anelegge, wosi d‘Auge na uf und zue mached, und denn namal chli früäner, …
    S‘Ziel isch eigentlich, dass sie‘s na ganz liecht merked, dass sie liggend ischlafed.
    Sami97Cöre
  • @Groan danke för de Tipp - werdes secher avo probiere aber dänke das goht es zitli bis es den werkli klappt🙉 wär nor scho schön wen si am obe i de Tragi schneller ipfuset und ned emmer bis zu 1.5h brucht😅
  • Das verstahn ich! Müsst sie vlt spöter is Bett? Vlt isch sie denn nanig gnueg müäd?
    Hoffe es hilft und susch ganz vill Geduld und Akzeptiere!
    Cöre
  • Mer gönd meistens so om di 8i is bett aber muss luege öb sie spöter is bett wet das wär au en Idee jo😅 danke vell mol för de Tipp
  • Wieviel und wänn schlaft sie dänn na de Tag dur? Chan viel Gründ ha. E Phase, falsche Ziitpunkt zum is Bett tue (zfrüeh oder zspat), zviel/zspate Mittagsschlaf 🤷🏻‍♀️
    Cöre
  • Sie macht meistens 3 schlöfli am Tag ( am morge so am 10ni ca 30min, nach em mettag am 13.00 ca 30-60min und am obe so zwösche 16.90/17.00 30min und am 20.00 esch si meistens müed den fange mer ah is bett due und am 21.00/21.30 schloft si ändlich…😅 sie het die Phase scho sit Gebort - es esch nonie eifach gseh wäg dem zwifli langsam a eus was mer falsch möche🫣
  • Ich wür versueche en schlöfli langsam weg lah.. mine schlaft mit 11 mönet eimal am 11-12 für max. 1 stund und denn am 15 nomal bis am 16. Nach de 17 lahni ihn kei schlöffli me mache will er denn am abig nüme schlaft. Am 19 fangt müedigkeitskrise ah und wenn es 8ti isch schlaft er recht schnell iih... Bim 1 sohn hani das leider sehr spaht gmerkt dasa er eifach en schlöfli zviel ka het. Mitem erste hemmer bis ungloge 3 stund kah, sehr sehr müehsam gsi.

Viiiiel kraft, ich weiss isch echt müehsam! 💜
    CöreSami97Miette
  • Ohhhh wie hesch den das schlöfli avo wäg lo? wen sie äbe müed esch/werd cha si en zemlichi diva wärde😂

Danke för dini wort🥰
  • Ja sie werdet mega apisst, aber han ahgfange ihn zerscht früener wecke so dass er denn am 11 sicher müed isch, am 11 gahni immer go spazierr will sie im kinderwage guet pfuset und ich han eso chli zit für mich zum musig lose 😁🤭🤭🤭 und am 14:30 fangt wieder e krise ah und denn schlaft er meistens am 15 ih.. ebefalls im kinderwage i de wohnig 🤣 denn chani chli mitem grosse öpis mache. Am 19 fangt wieder krise ah und da isches recht müehsam no aber mit ablenke oder ebe bädele und mit wasser spiele la haltet ihn nomal chli wach bis am 20.
    Ich denke am afang muesch helfe dass sbaby denn ihschlaft i deri zit wo du dir vorgno häsch.
    Und min arzt het mir bim erste scho gseit ka wenn scho 10 mönet sind und sie mehreri schlöflis machet nöd länger als 45 minute schlafe la.
    Es het imfall sehr guer klappet eso..
    Muesch eifach zit geh biss sie sich a die neui zit gwöhnet, denn sinds au nüm soo zickig mite ziit💚🍀
    Cöre
  • Wassi no ham welle sege, min erste sohn hani bis zum 2 jahr gwippt und kuschlet zum schlafe will ich denkt ka han er bruchts eifach.. de partner het denn ihn ahgfange is bett tue will min buch denn scho zgross gsi isch und echt müehsam gsi in träge und ruckeschmerze etc etc... Innert ei wuche het ers gschafft ka nur mit here lege und nebedra au so tue ala würd er schlafe 🤣😁 aber allei im zimmer mit liechtli und türe offe het er hüt mit 3 no angst und das isch okay mor bringet ihn immerno gern ia bett, chasch dich ja au chli erhole 😁

De zweite bini dra de gliche fehlee zmache haha ich wet ihn nöd allei is bettli tue ich fühl mich soooo schlecht 🤭 also gnüssis im moment no mit ihm kuschle 10 minute 🥰

Aber da het öpert au scho gschriebe wies mir mal de arzt empfohle ka het, schins id bettli lege und händli oder füessli streichle und wenn er brüellt schnell träge beruhige und denn wieder here lege wieder streichle bis er ihschlaft.. er het gseit das brucht natürlich sini zit biss sie das lernet...

Bi mir isch es se fall das ich das muess lerne loslah 🤣🤣 ich bin mir 100 pro sicher de zweite schaffts allei ihschlafe.
    Wenn er i de nacht amiga ufwacht und er milch ka het bliebt er ab und zue no ufm bettli wach schnappt sich all sini kuscheltieri wos ufm bettli het uns Schlaft allei wieder ih.. 🤭🥰🥺
    Cöre
  • Ohhhh danke vell mol för dini tolle tipps - werde das alles mol probiere met äne legge usenäh bis si sälber ipfuset🙉 und met de schlöfli duenis au mol ändere und luege wie si den so esch und öb si besser ipfuset😂👍🏼 ech hät niiiiie dänkt das es soooo schwerig chan si es baby zum schlofe brenge😂 ergendwen klappts den hoffentlich chli schneller - ech wet jo ned das si elei muss ischlofe aber ned dasi emmer 1-1.5h ha bis si pfuset🥰 gniesse nöchi au mega und muss halt sost i dere zyt en podcast/music etc. oder so avo lose☺️

Danke danke danke😘
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum