Richtige Kleidung

Was leget ihr eue Chinder jezt wos so warm isch i de nacht zum schlafe ah? Ich ha sgfühl min chline bald 1 jährig het recht warm i de nacht aber am amorge isches denn frisch.
Ich lege ihn nur en ganzkörper pijama ah mit füessli. Ich wür ihn gern entweder nur no en langarm body alege oder en kurzarmbody und langi hose alege. Bi mir aber nöd sicher da er allei schlaft fühli mi scho schlet er ganz allei ohni decki im bett 🥺🤭 han scho en langarmbody mit en sehr düne schlafsack probiert aber ha sgfühl dass isch im au zwarm..

Deswege würs mi wunder neh wie ihr eui babys zum schlafe leget.

Kommentare

• Mini tochter (2) schloft momentan nur ide Windle undeme Unterliibli oder Langarmbody. Si het au kei decki oder so, das het si scho immer ghasst 😅
    Mir hend bi üs im Schlofzimmer um die 25grad. Üse gross schloft im tshirt und churze hose.
  • Bi eus isch 26 grad, chunt chli drufa wie warm das es isch. Denn hemmer e Frischluftzufuhr da küehlts i de Nacht au ab. Is Bett bringi sie nur mit Kurzarmbody und Windle( die wärmet ja au ) denn wenn ich is Bett gah leggi ihre amigs no e Hose a wenni sgfühl ha sie het zu küehl, oder i de Nacht zieh ich ihre dHose wieder ab wenni sgfühl ha sie het zwarm. Sie merkt das gar nöd.

• Danke viel mal ich tuen demfall definitiv mal was ändere
  • Ja genau, wied Pallas seit… i luege au no schnell wenni is Bett go, ob si chüehl het am nacke und wenni s gfühl ha si het chalt, decki si zue oder legge ihre d pijama hösli no a. Si schloft no bi üs im Bett, das wärmt au nomol meh 😅
    aenn
  • Ja wür de chline bi mir schlafe würi ihn au mur body alege und zuedecke aber er Schlaft nüme gern bi mir 😭 schlaft besser allei und mini paranoias sind au immer besser 🤭
  • Also besser eher z wenig als z viel ahlegge

üse chline schlaft ellei im
    zimmer ha son churze strampler ah und iner zewidechi meh nit🤷🏼‍♀️
  • Danke ihr liebe han ihm jetzt nur no en kurzarmbody und und fini hösli ahgleit mit feschter kippt..
  • Findi au lieber zwenig als zviel, und wür meine miteme kurzarmbody und Hösli wird er niemals überhitze. Schwitze am Abig isch bi chliikind ja au normal und hilft zum abküehle..so lang er denn nöd schweissnass isch isch alles ok
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum