Hey, was meined ihr dezue bezüglich Wasser?

bearbeitet 25. 07. 2023, 07:56 in Plauderecke
f96ae9c0-10e6-11ee-aca8-a9b7750aa54a.jpegTrinked ihr glich no hanewasser?

Gebed ihr eune kind abkochets hanewasser für milch? Oder e anders wasser?

Kommentare

• Normals hanewasser gibich ihne selber trinki au das
  • Mer trenked au s Hahnewasser eso.
    Und wo d Chend no chliner gse sind und shoppe brucht hend, hemmer ame s Hahnewasser eifach uf 40Grad uf“gwärmt“ und d so ghä.
  • Wasserfilter👌
  • Mer hend en entkalkigsalag a de hauptleitig, trinke alli hahnewasser usser s baby da bechont abkochets före schoppe
  • @thea
    Erstens isches us dütschland. U när verwunderet es mi ni, das z ergäbniss ni toll isch, we de wasserfilter 30 euro chostet.
    Würd gärn es foto teile wie üse usgset nach eim jahr in gebruch. Aber cha kes foto ufelade.
    Bi interässä chamesäch bi mir mäudä u de verzeui wasi cha empfähle.
  • aaca3650-110d-11ee-aca8-a9b7750aa54a.jpegwasserfilter nach eim jahr. Da brucht es gloub ke kommentar meh👌
  • Jo da esch so die filter sett mer sehr streng warte oder warte loh esch be eusere entkalkigsalag au so schösch werds de scho sehr unhygienisch
  • Wasserfilter vo de Marke Smardy :)
  • Villicht chli e dummi frag😅 aber sind den so Wasserfilter nume gege Kalk oder au gege so „schwer abbaubare Gifte“ wie es obe staht? 🤔 kenn mich da nöd so us
  • I denke es esch scho vorallem de kalk. S wasser lauft au dör so gsteischichte döre...

Weiss ned öbs ai filter get wo "gift" filtere do wär wohl s abcho he s eifachschte
  • Hmmm i denk wenn me s‘wasser fürs kind abkoche tuet isch sicher nöd schlecht aber giftstoff wirds jo glich dinne ha nimme nöd a das die mit choche weg gönd🤔
  • Oder söt me besser au so stills wasser geh wie
    Appezeller wasser
    Valser wasser
    Etc??? Oder isch das schlecht fürs baby?
  • git die für kalk und die für ‚giftstoff‘ mir hend e osmosewasserfilter, die isch geg medikamente etc. aber au bi osmose gits ‚gegner‘ wills wasser dänn fast ‚tot‘ isch.
    da muen jede selber chli luege/wüsse was mer macht.
  • @AmBir Wie viel kostet so eine welles Model hender hesch es foti?
    leiana
  • @Waschbär1993 Smardy Blue Miran und sind glaubs 700/800.- gsi.
    Isch wie en Wasserspender mit normale Wasser, warm, heiss und Schoppä Temperatur. Hend en etzt 1 1/2 Jahr und sind super zfriede.
  • eusi chli het bim abkochte wasser immer buchschmerze kha. denn hemmer use gfunde, dass aqua panna für baby's top isch und sit mir das hend, kei beschwerde. mir münd nid mal warm mache. im sommer isch das super. mir selber trinket inzwüsche au nur aqua panna. mir empfiehlets sehr.
  • @EJC Ok isch das e Mineralwasser?
  • das isch stills wasser. ich kaufs in glasfläsche. hasch aber au in plastikflasche
    gib dir mal de link vo dem wasser und do antwort obs für baby geeignet isch:

4. Ist es in Ordnung, ein Baby mit Acqua Panna Wasser zu füttern?
    Aufgrund des geringen Mineralgehalts von Acqua Panna können wir bestätigen, dass Acqua Panna Mineralwasser für Säuglinge und die Zubereitung ihrer Nahrung zwischen 0 und 3 Jahren gut geeignet ist.
    Unser Wasser wurde für die Fütterung von Säuglingen angezeigt, nachdem die klinischen, pharmakologischen und physiologischen Studien von quantifizierten italienischen Universitäten und dem italienischen Gesundheitsministerium durchgeführt wurden.

link:
    https://www.nestle.ch/de/brands/acquapanna
  • mir 4 köpfigi familie trinke alli evian oder valser👀…trau dem hane wasser net😅..!!
    Nalan83
  • mir ebe au nid. und bi eus het das wasser extrem viel kalk. aqua panna isch super. hasch au warm (also zimmertemperatur) trinken und es schmeckt immer noch frisch.
  • Kinder trinket evian oder vittel, ich trinke fascht nur mit Kohlensäure 😁😭 ich ha scho immer müeh mit wasser trinke.
    Nalan83
  • mir trinked nur no valser us glasfläschene. es sind halt zuesätzlichi chöste jede monet aber das isch es eus wert.
    EJCNalan83
  • Bei uns gibts nur Hahnenwasser (oder mit Kohlensäure vom Sodastream). 😉
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum