Mer trenked au s Hahnewasser eso.
Und wo d Chend no chliner gse sind und shoppe brucht hend, hemmer ame s Hahnewasser eifach uf 40Grad uf“gwärmt“ und d so ghä.
@thea
Erstens isches us dütschland. U när verwunderet es mi ni, das z ergäbniss ni toll isch, we de wasserfilter 30 euro chostet.
Würd gärn es foto teile wie üse usgset nach eim jahr in gebruch. Aber cha kes foto ufelade.
Bi interässä chamesäch bi mir mäudä u de verzeui wasi cha empfähle.
Villicht chli e dummi frag😅 aber sind den so Wasserfilter nume gege Kalk oder au gege so „schwer abbaubare Gifte“ wie es obe staht? 🤔 kenn mich da nöd so us
Hmmm i denk wenn me s‘wasser fürs kind abkoche tuet isch sicher nöd schlecht aber giftstoff wirds jo glich dinne ha nimme nöd a das die mit choche weg gönd🤔
git die für kalk und die für ‚giftstoff‘ mir hend e osmosewasserfilter, die isch geg medikamente etc. aber au bi osmose gits ‚gegner‘ wills wasser dänn fast ‚tot‘ isch.
da muen jede selber chli luege/wüsse was mer macht.
@Waschbär1993 Smardy Blue Miran und sind glaubs 700/800.- gsi.
Isch wie en Wasserspender mit normale Wasser, warm, heiss und Schoppä Temperatur. Hend en etzt 1 1/2 Jahr und sind super zfriede.
eusi chli het bim abkochte wasser immer buchschmerze kha. denn hemmer use gfunde, dass aqua panna für baby's top isch und sit mir das hend, kei beschwerde. mir münd nid mal warm mache. im sommer isch das super. mir selber trinket inzwüsche au nur aqua panna. mir empfiehlets sehr.
das isch stills wasser. ich kaufs in glasfläsche. hasch aber au in plastikflasche
gib dir mal de link vo dem wasser und do antwort obs für baby geeignet isch:
4. Ist es in Ordnung, ein Baby mit Acqua Panna Wasser zu füttern?
Aufgrund des geringen Mineralgehalts von Acqua Panna können wir bestätigen, dass Acqua Panna Mineralwasser für Säuglinge und die Zubereitung ihrer Nahrung zwischen 0 und 3 Jahren gut geeignet ist.
Unser Wasser wurde für die Fütterung von Säuglingen angezeigt, nachdem die klinischen, pharmakologischen und physiologischen Studien von quantifizierten italienischen Universitäten und dem italienischen Gesundheitsministerium durchgeführt wurden.
mir ebe au nid. und bi eus het das wasser extrem viel kalk. aqua panna isch super. hasch au warm (also zimmertemperatur) trinken und es schmeckt immer noch frisch.
Bei uns gibts nur Hahnenwasser (oder mit Kohlensäure vom Sodastream). 😉
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
168
1
Und wo d Chend no chliner gse sind und shoppe brucht hend, hemmer ame s Hahnewasser eifach uf 40Grad uf“gwärmt“ und d so ghä.
15
4
https://www.stern.de/amp/wirtschaft/news/wasserfilter-sind-laut-labortest-brutstaette-gefaehrlicher-keime-7899066.html
425
15
Erstens isches us dütschland. U när verwunderet es mi ni, das z ergäbniss ni toll isch, we de wasserfilter 30 euro chostet.
Würd gärn es foto teile wie üse usgset nach eim jahr in gebruch. Aber cha kes foto ufelade.
Bi interässä chamesäch bi mir mäudä u de verzeui wasi cha empfähle.
15
425
0
48
425
Weiss ned öbs ai filter get wo "gift" filtere do wär wohl s abcho he s eifachschte
207
207
Appezeller wasser
Valser wasser
Etc??? Oder isch das schlecht fürs baby?
0
da muen jede selber chli luege/wüsse was mer macht.
207
0
Isch wie en Wasserspender mit normale Wasser, warm, heiss und Schoppä Temperatur. Hend en etzt 1 1/2 Jahr und sind super zfriede.
20
207
20
gib dir mal de link vo dem wasser und do antwort obs für baby geeignet isch:
4. Ist es in Ordnung, ein Baby mit Acqua Panna Wasser zu füttern?
Aufgrund des geringen Mineralgehalts von Acqua Panna können wir bestätigen, dass Acqua Panna Mineralwasser für Säuglinge und die Zubereitung ihrer Nahrung zwischen 0 und 3 Jahren gut geeignet ist.
Unser Wasser wurde für die Fütterung von Säuglingen angezeigt, nachdem die klinischen, pharmakologischen und physiologischen Studien von quantifizierten italienischen Universitäten und dem italienischen Gesundheitsministerium durchgeführt wurden.
link:
https://www.nestle.ch/de/brands/acquapanna
669
20
860
2
531