❤️hallo zusammen. Ich habe eine Frage..
Ich habe am Freitag einen Test gemacht und der sieht so ausDer zweite und dritte test sah danach so aus:Ist der clearblue falsch oder habe ich zu früh getestet?
Vielen dank für die antworten!!❤️😇
Aber chann das sie, dass die andere zwei negativ sind willi z früeh testet hann?
Ich hann am dienstag au mini periode übercho(aso ich has gmeint) isch aber komisch gsi willis nur 2 täg gha hann anstatt 5😬
Ich würd in 2-3 Täg nomal teste. Ha bi allne drü SS am Ahfang wie e Bluetig gha woni scho dänkt han… ok, nöd klappt. Und bin jedes Mal schwanger gsi 😃🙈 Mini Test händ immer so usgseh wie din erste
Mini hend au eso usgseh gha, denn hani zur sicherheit de digitali frühtest vo clear blue kauft wo es ja den ganz klar staht & bins den gsi🙈 De findi no gued😄
Ich has komisch gfunde das de 1 test positiv usgseht und die nächste 2 sind negativ gsi😢 versuechs eifach i paar täg nomal😬🙈 danke viel mal für d antworte!
Danke viel mal flor für de tip!🙈Bin jetzt ES+18. (mega spat).
Hann bim test erst nach 10 minute druf gluegt und de hets das ahzeigt. Aber die andere 2 tests sind negativ bliebe und hend sich au nach stunde nöd veränderet. Also au kei auslaufstrich🤔 darum hets mi chli verwunderet😬
Hm.. ja bi ES 18 sötts scho düttlech positiv si... Oder ab ES 14/16 sötte eigentlech dini Täg cho...
Nach 10 Min isch z Ergäbnis leider nümm gültig... 🥺
Süsch testisch nomau mit Morgeurin.
Wie lang probieret dir scho?
Oh man, das ewige warte hani aube sehr schlächt vertreit.. 🙈
Wünsche euch no viel Geduld und vorauem e riese Portion Gelasseheit. 😊
Ja, leider negativ. De test wo positiv gsi isch, isch würkli e deffekte test gsi😬🙄
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
145
2
Ich hann am dienstag au mini periode übercho(aso ich has gmeint) isch aber komisch gsi willis nur 2 täg gha hann anstatt 5😬
4
39
2
54
U wie viu Täg nach dim ES sind vergange?
Dr 1. gseht positiv us, faus es nach max. 5min so usgseh het.
Drücke dir d Düüme, dass es klappet het.
PS: I empfihle mine Kolleginne aube d Test vo Pinkline. (https://pinkline.ch/products/schwangerschaftstests-streifen-10-miu-ml-fruhtests)
Di si viu günstiger u produziere viu weniger Plastikmüll. 🙃
2
Hann bim test erst nach 10 minute druf gluegt und de hets das ahzeigt. Aber die andere 2 tests sind negativ bliebe und hend sich au nach stunde nöd veränderet. Also au kei auslaufstrich🤔 darum hets mi chli verwunderet😬
54
Nach 10 Min isch z Ergäbnis leider nümm gültig... 🥺
Süsch testisch nomau mit Morgeurin.
Wie lang probieret dir scho?
Oh man, das ewige warte hani aube sehr schlächt vertreit.. 🙈
Wünsche euch no viel Geduld und vorauem e riese Portion Gelasseheit. 😊
669
2