wie tüend ihr mönet vom baby berechne?

Üsi chli isch am 5 März uf d‘welt cho. Das isch amne sunntig gsi.
Ich tue d‘wuchene jede sunntig berechne letscht sunntig isc sie 16 wuche gsi sprich 4 mönet.

Wie tüend ihrs berechne?
5 märz uf d‘welt cho
5 april 1 monat
5 mai 2 monat
Ect…….
Oder sunntig zu sunntig wuche für wuche?

Kommentare

• I has i Mönät grächnät wüu mir d Wuche ds kompliziert si gsi us di angere när glich nid vürstange hei wi aut dases isch🤷🏻‍♀️
  • Bim erste Chind hani wuchene zellt… bim zweite nümme, isch mer zmüehsam gsi 😂 und vorallem hani dr überblick gar nüm gha.
  • Wuche zähle gaht nöd uf, du chasch nöd für 4 Wuche ein Monet neh, will bis uf de Februar sind d Mönet ja länger als nur 28 Täge, dh. denn meinsch dis chind isch älter als es isch. Aso zähl besser vom 5. zum 5😊
    Pallas
  • Ich ha bi minere erste Tochter au nur Mönet zelt nöd Wuche, mengisch hani eifach öbbis gseit wellis gar nöd gnau gwüsst ha😂
  • 16 wuche si jo nid 4 mönet. i bi immer nach mönet gange, ouso vom 5. zum 5.
  • Beides 😄 also wänn öper fröget sägi mönet nach kalendermonet, also vom 5. bis zum 5.
    ich mach aber jedi wuche vom wuchetag vo de Geburt es föteli, hani bim grosse au scho gmacht und nacheme Jahr es Album gmacht, isch mega zum gseh wie sie sich entwicklet händ.
    Lauraannah
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum